26 comments

  • UWMA’de ben tabiri caizse Mek’e vurulmuştumm.. O serseri tipi, sırtındaki kanat dövmesi, o mükemmel yarım topladığı sarımsı saçları, yüzündeki o p*ç gülümsemesi… (Anladım ki çocuğa değil bahsettiğim özelliklere zaafım varmış..kfldmflfm) Burda böyle görünce bi an tanıyamadım, çok üzüldüm, niye böyle yaptılar ki.. karakterinden dolayıdır.. sevimli olmuş ama.. ah ahhh.. bir kere daha o tiple bir dizi çekseler ne güzel olurdu.. ben hala UWMA’de onların gösterilmeyen ilişkilerini görmeyi bekliyorum.. çıkartın şu diziyi artık..
    Bölüm çok güzeldi (dram seven bana iyi geldi fkfkfmfof)

  • Güzelim çiftimi harcamışlar ama kötü değildi.Daha iyisi olabilir miydi bence olurdu.Bu arada Prem çok zayıflamış be UWMA’da yanakları tombik tombikti ^^ Boun’un saçına naptınız japon stili gibi.Gerçi her şey yakışıyo şimdi aşiwölmqdawşe

  • Mutlu son en sevdiğim..Yalnız ben balloun un saçına takıldım ışık yüzünden sanırım, okulda omre tarzında sarı,gece kardeşinin okuluna gittiğinde sarı fakat evde koyu renk

  • Mek Balloun a aşık kesinlikle o belli ama o kızı öpmesine asla anlam veremiyorum ve acaba Balloun a daha sonra anlattı mı anlattiysa Balloun ne yaptı çok merak ettim. Bunlar hep ucu açık konular olarak kaldı

  • Dizi nin son sahnesini yazılardan sonra ya eklemişler sonuna kadar izleyin 😃😃😃
    Ama varya ilk sahne yi geri alıp birkaç defa izledim nasıl güzel bir his yansıttılar muhteşem di 😍😍😍

  • Ilk önce amk diyorum
    Mek ile o kizi bosa opustirdun oc senarist ( allahtan gerçekte kamera acısı)
    Onun yerine mek le bizim oglanin konusunu ele alip iyice yazsaydin ya ayrıca sonu sa bk gibi bitti
    ARTIK 100 DE 100 BL GÖRMEK İSTİYORUM SENARISTER DUZGUN YAZIN BL DE BL OLUR OKAY?

  • Güzeldi zaten bu bölümü 4 gözle bekliyordum cünkü bir klipde gördüm ikisini zaten ballon sarkiyi söylüyordu klipi izlerken üzüldüm sonra ögrendimki bölünmüs ve instada 7projecti görünce cevirilcegini birde bu ikiside varmis baya sevindim bügün paylasdiginiz icin gercekdende baya üzücü güzel bölümdü bazi sahnelerde agladim ben

  • UYARI:: ARKADAŞLAR BAZI KİŞİLER SONU SAÇMA DİYOR? YAZILAR BİTİNCE SON SAHNE VAR İZLEMEYE DEVAM EDİN.. ASLINDA BAZEN BU OLABİLİYOR DİZİLER DE YAZILAR GÖSTERİLDİKTEN SONRA, SON SAHNELER OLABİLİYOR BUNA DİKKAT EDİN. BEN KONTROL EDERİM HEP ALIŞTIM ARTIK:)) BÜYÜK HARF YAZDIM İLGİ ÇEKİP OKUNSUN DİYE:))

  • 1. bölüm güzeldi ve tabii ki 4. bölüm harikaydı. Hikaye güzel olunca, ee tabii oyuncular da mükemmel olunca, ortaya muhteşem ve keyifli bir hikaye çıkıyor :)) Senarist 2. ve 3. bölümü yazarken hangi kafadaydı bilmiyorum ama, 1.ve 4. bölüm süperdi…
    çeviri için teşekkürler morfansub ekibi seviliyorsunuz elinize, emeğinize sağlık:)))

  • Yaaa bayıldım bazı sahneler hariç genel olarak çok güzel di en azından birbirlerinden vazgecmediklerini görünce bı rahatladım ama bu çift benim faw ciftlerimde ve herzaman dediğim gibi rol yapmayan rol ü konuşturan oyunculardan 😍 son sahne de telefonlarındaki o foto nun odalarında yer alması da çok tatlı 🥰

      • Until we meet againin yan çiftiydi orada çok sevildiler diye şuan between us diye dizileri çıkıcak ayrıca long knog dizisinde de oynadılar

      • Arkadaş hepsini yazmış zaten 😊😊😊sagolsunlar bu sitedeki arkadaşlar çok duyarlı lar şak diye cevap geliyor bayılıyorum 😁😁😁😁

  • burada anlamadığım bi kaç şey var birincisi niye o kızı öptü.. ikincisi evine gelip ne duydu ki böyle aniden gitme kararı aldı güçlü olamıyorum suçlu benim lafını mı dinledi de artık o acı üzülmesin diye çekip gideyim düşüncesine kapıldı.. ne konuştular da dizinin sonu sahnesinde mutlu çifttiler.. yani bu artık cesur olaya karar verdiğinin göstergesi mi yoksa merikaya gidip aşklarını özgüce mi yaşıyorlardı o son sahnede.. gibi gibi acaip sorular işte.. teşekkürler çeviri içinn..

  • baska bölümlerde de ucundan falan göstericekler mi bilgisi olan var mi? sadece boun prem ilgimi çekti de