138 comments

E için bir cevap yazın Cevabı iptal et

  • Dalga mı geçiyosunuz canim ödüm bokuma karıştı kötü biticek diye boğazım düğümlendi mal mal sesler çıkarıyorum bi saattir neyse mutlu sonmuş çok güzeldi ve çeviri içinde teşekkürlerr

  • Tian Amerikaya gitmeseydi birdaha görüşemeyecekler miydi? ve Tian orada öğretmen olmasaydı ilişkileri nasıl ilerleyecekti diye durmadan edemiyorumhwfkjflwjfw kendini sürekli engelleyen Phupha onu veda ederken seni ne kadar sürerse sürsün bekleyeceğim dedi… Çok güzeldi.

  • SONU KÖTÜ BİTİYOR DİYENLER… O kadar korkarak izlemiştim ki… Ama sonunun güzel bitmesine çok mutlu oldum. Keşke birbirlerini bir süre beklemek zorunda kalmasalardı o konuda çok üzgün hissediyorum kendimi fakat kavuşmaları çok güzel oldu. Son 2 bölümde hayatım boyunca hiç ağlamadığım kadar ağladım. Daha iyi bir BL izleyeceğimi sanmıyorum. Umarım 2. sezon daha yakında gelir <3

  • evet bir dizinin daha sonuna geldim. dizilerle vedalaşmak kalbimi çok kırıyor amam dizinin sonu o kadar tatlıydı ki keyfim aşırı yerinde. 8 ve 9 da aşırı sinirlenmiş olsam da dizinin geneli o kadar keyifli ve güzeldi ki çok beğendim. unutayım kesinlikle rewatch yapacağım. çevirileriniz ve emekleriniz için çok teşekkür ederim.

  • ehehehehhe sonu çok güzeldi dfghnjmk şunu farkkettim şef temas bağımlısı ftgyhujk keşkeo temaslar fazla olaydı beeee harikaydı cidden bayıldım çok değişikti tiağnn babamın arkedaşının büyük oğluna benzemek zorundamıydın haa gbhnjmköl 10 üzerinden 9 bu da kissten kestim çok olaydııııı gbhnjmk

    • Kızım senin yerinde olsam o oğlana yürürdüm hfyuhduıh bu fırsat kaçmaz dfjhhfuhf

  • dikkat spoi içerir sonra sivmeyin bana dhdhd son sahne efsaneydi o tişört ne ara çıktı djfufud
    yaa cok romantikti kiss beklrdim o kdar krize girdim tam ümidimi kesmistim kiss geldi beeeggg djdjdjd sevgileri cok saf ve temizdi
    şey fark ettiniz mi ikinci erkek/kadin yabi iliskilerini bozmaya çalışan kimse yoktu kendi savaşlarini verdiler mükemmeldi bence

  • Tian’ın kendini bulma yolculuğu mükemmeldi. Karakterle o kadar güzel bütünlemiş ki hissettiği duyguları çok rahat bir şekilde yansıtmış. Diğer thai bl’lerin aksine yayvan yayvan konuşmamaları beni çok mutlu etti dizi boyunca. Tek sıkıntı Tian’ın mühendislik okumasıydı-her bl’de old. gibi- şükür sonunda doğru yoldu buldu.

    Mor fansub ekibne de çok khàawp-khun. Mucuklandınız.

  • Herkese aslan manite kedi,, İşte aradığım ilişki,,, OF ÇOK TATLIYDI İYİ Kİ İZLEMEMEKTE DİRETMEDİM DE Bİ BAKTIM DA DEVAMI GELDİİ

  • Bunun ikinci sezonu var mı çünkü youtubede bazı klipler var orda başka şekilde yerler var ve Tian köye ilk geldiğinde evin önünde Phupha ile karşılaşmışlarken klipte karargâhta karşılaşıyorlardı

    • O dizi tanıtımı, Tayland Tayvan dizileri çekilirken genelde tanıtım için aynı sahneleri çekiyolar. Farklı mekanlar olabiliyor, ben de TharnTypeda ilk başka yer görmüştüö sonra dizide başka şekilde olmuştu. Her ne kadar bana saçma gelse de belki tamamen sürpriz olsun istedikleri için böyle yapıyolardır

  • Iyiki finsli bekleyip izlemisim cok guzel soft bir diziydi oyuncularda cok tatliydi duygusal cok anlamli bir diziydi cogu yerde salya sumuk izledik guzeldi ceviri icin tesekurler

  • Konusu , hikâyesi güzeldi oyuncular da mis gibi cok iyi duygulari yansitiyorlardi ama izlerken cidden sıkıldığım bazi seyler oldu. Örneğin son bölüme kadar başrol çift arasında kiss göremedik ve fazla yakında degillerdi birbirlerine hep bir mesafe icerisindelerdi izlerken kanser oldum resmen en sonunda dayanamayip 3-4 bolum atlayip final bolumune geldim onunda sonunu izledim zaten. Guzel bi konusu var dedigim gibi fakat biraz daha iyi kurgulanabilirdi , keske biraz daha eglence unsurlari olsaydi bazi kisimlar beni bogdu hep ayni atmosferde gecmesi vb. son bolumlere kadar bir turlu basrollerin bir araya gelememesi gibi ama sonucta bir emek var diziyi yapanlarin eline emegine saglik bu sadece benim fikrim , emege saygim sonsuz çeviri için teşekkürler

  • İzlediğim en güzel bl muhteşem ya muhteşem oyunculuklar, konu, karakterler her şeyiyle o kadar doğal ve harika bir diziydi ki umarım ikinci sezon gelir bölümler 3 saat bile olsa asla sıkılmadan izlerim ve Tian sen izlediğim en muhteşem bl karakterisin.