31 comments

  • kısa film formatına bayılırım. hele bl olursa. bu seri aslında tam da bu formatta çekilmiş altı kısa filmden oluşuyor. kısa filmlerin özelliği ortalama 13 dakika olması ve iki ucu açık olmasıdır. izleyeni düşündürür. şiir gibi. daha önce izlediğimiz tatliş oyuncuları tekkardan gördük. ben özellikle Why R U?’dan Tommy Sittichok Pueakpoolpol (yani bu dizi 5. bölümdeki Mekhin) özlemişim. bu dizi veya kısa film derlemesi için MORFunsub ailesine ve tüm emeği geçenlere teşekkürler💜

  • Gerçekten de bu bölüme kötü diyenlere şunu diyorum.

    Diğer bölümlerden daha iyiydi. (HEMDE ÇOK İYİYDİ) Konusu ve öpüşme sahnesi (ÇOK) güzeldi. Önce ki bölümlerde ki hikayeleri beğenmedim. Sadece kedili olanı beğenmiştim bu bölümü izlemeden önce.

    Çift çok güzeldi. Birlikte oynadıkları diziler varsa söyleyin lütfen. Umarım diğer BL dizilerinde birlikte partner olarak oynarlar

  • O oyun şeyinden bizde olsa ben direk Tayland da ki shiplediğim kişilerle konuşurdum. Onları bir araya getirerek öpüştürürdüm.

    MURADIMA ERMEK İÇİN AĞAĞAĞA

  • Diziyi başlarda ne kadar kötülesem de bittiğini görmek üzüyor, özellikle son üç bölümü izlerken gerçekten zevk aldım. Elinize sağlık

  • black mirror e selam çakmışlar resmen bu bölümle 😀 inanılmaz derecede sevdim .kitin gamzelerini özlemişim 🙂 ayrıca ilk seven hoşlanan tarafın kit olması beni benden aldı bu çifte bayılıyorum ya

  • Bu çift için başladım seriye. Tatlıydılar ama yeterli değildi senaryo bakımından. Gerçekten tuhaf bir seri oldu. Ellerinize sağlık çeviri için.

  • Close Friend serisinin senaristi kimse berbat. Tüm bölümleri belki bu daha iyidir diyerek izledim ama nafile. Gerçekten çok kötü. Zamana yazık, oyuncuların, kamera arkasının emeklerine yazık. Abi çekmiş olmak için çekmeyin yazık

  • Yaaaaaaaağ bayıldım en beklediğim bölüm harika çıktı
    Kimmon’ın güzelliğinden zor odaklandım djdhdjhdhd

  • Çok tatlılardı. Artık 2.sezon gelse de daha çok görsek. Bana dizi eunwoo’nun afişten çıkıp insan olduğu diziyi anımsattı. Gerçekten böyle bir teknoloji olsa düşünemiyorum. İyi mi olur kötü mü. Başından beri bu çifti bekliyordum özlemişim.

  • iksini tekrardaN GÖRMEK GÜZELDI
    MORK VE KIT ÖZLEDIK SIZI VE IKINISIN DIZISININ 2 sezonu biran önce baslasin

  • bence bu ve bundan önceki bölüm dizinin geri kalan bölümlerine göre daha iyi olmuş en azından bir hikaye akışı var kafamız karışmıyor bu bölüm güzeldi özellikle gerçek hayatta birbirleriyle tanışıp yakınlık kurmalarına sevindim ama çocuk nasıl hologramla öpüştü ya da ona dokunabildi anlamadım orayı wkjdfnıkwefb neyse bence ortalama bir dizi olmuş close friend daha iyi yapılabilirdi bazı çiftleri fena harcamışlar ama neyse en azından bazı özlenen çiftleri yeniden gördük bu da bişey

  • Çeviri için sonsuz teşekkürler emeğinize sağlık bu seride en çok beklediğim çifti KimCop bence hikaye ne kadar saçma görünse de aslında yakın gelecekte insanların böyle yaşayacağı yumuşak bir dile anlatılmış yani aşklar bile sanal olacak gerçekten her şey dokunamadan sarılmadan hissiz yapay olacak bu bana göre korkunç bir şey insanoğlunun doğasını mahvedip robot gibi sevgiyi sıcaklığı yaşayamayacak insanlar olacak umarım dünya daha korkunç hale gelmeden bunu yapmaya çalışanlar bir şekilde durdurulur neyse her zaman ki gibi KimCop çok tatlıydılar Gen Y başlasa da izlesek ne zaman başlayacak bilen var mı gerçi 2.sezon Wayu ve aşk üçgeni ve Tong ile Pok u daha çok izleyeceğiz gibi Tong ile Pok çok seviyorum onları daha çok görmek isterim zaten de Wayu aşk üçgenini izlemek çok sıkıcı gelecek kesinlikle hem de o kadar Thanu ile olacak diye düşünürken başkasıyla olursa çok saçma sapan olur umarım Thanu Wayu olarak biter 2.sezon da

  • Cok guzeldi tatliliklarindan ve konusmalraindan kendimi alamadim sanirim onlara fazla takintiliyim ozelikle mark ❤️😍🥰kimcop seviyorum sizi
    Ayrica diziyi cevirenlere teşekürler iyki varsınız 💜

  • Ya bak BL dünyasında en sevdiğim çiftlerden biri KimmonCopter çifti fakat bu dizide çiftin içine etmişler. Başta konu güzel gibi geldi ama ortalarda ve sonda bi bok anlamadım. Yani sonuç olarak hiç bişey olmadı bu bölümde. Beklentilerimi hiç karşılamadı. Mutsuzum 🙁 Çeviri için teşekkürler

  • Beklediğimden daha farklıydı, Çifti sevdiğimden kurgunun saçmalığını pek sorun etmiyeceğim ama bari uzatsaydınız yani ayıp o kadar beklediik,,