52 comments

  • İlk dizim tharntype olsa bile və onlar çok sevsəm bile ilk defa 5 kərə izlədikdən sora yorum yapacağım etməyinizə yureginize salık öncəliklə Azərbaycanda izliyorumdur və çok seviyorum bu istəyi başka hic bir sitede izlemiyorum hemde hic basarilar gell elim konuya yaaa benn mar və kiti o kada sevdim ki onların arasında ki saf kimyayi hic bisiy degismem çok dogallar gər çək hayatı tammem yansitiyorlar

  • Kittttttttt bebeğim ne yapıyorsun Allasen Mark kadar tırstım burada Seme olan Markcığım bir anda ukeye dönecek diye 😂😂😂😂😂😂
    Bu çifti çok ama çoooook seviyorummmmmm❤️

  • Size bu hayal sahnesi until meat again dizini hatirlattimi bu diziye sacma olmus elektiriklenmede geleceklerini gormeleri bu bolum un en guzel yani Kittii en sonunda verdi 😉🤗biraz daha sex sahnesini uzatsalardi whyru daki gibi super olurdu 🤔

  • Phai ile thanunun karsilasma ani süperdi bence ikisi gelecegi gördü yani ikisi asik olup cikicaklar
    Ve wayounun thanunun baskasini aradigini bilmesine sevindim
    Mark ile kit beraber cok tatlilar
    Birde sab’in okulundaki gözlüklü bir cocuk var acaba onu tehdit eden kimdi ve o kime asik olcak

    Eger sab padbokun universitesine gelirse ikisi karsilascaklar bence eger olursada ikisi kesin birbirleriyle ugrasirlar ha sonradanda asik olmassalar birbirine bende sibel degilim

    Bu arada yeni fragmani begendim

    • Gözlüklü çocuğun adı Tong o Pok ile olacak bence çünkü ilk bölümler de ikisi birbirinden hoşlanıyormuş gibi geldi bana ve Saab ile Padbok un da ilk bölümler de sahneleri onların beraber olacağını gösteriyordu ama maalesef fazla göstermediler son 3 bölüm artık bütün çiftleri gösterecekler ama bir şey anlamayacağız maalesef

  • Çeviri için sonsuz teşekkürler emeğinize sağlık son iki bölüm de harikaydı da şu Thanu Phai olayı çok saçma gereksiz ve zorlama geldi bana yani hadi geçmişleri olsa anlaşılır da hiç tanımadıkları halde iki insanın karşılaşınca beraber olduklarını görmeleri de çok saçma kesinlikle hadi tanımadığın insanın yüzü de tanıdık gelebilir ama böyle sahneler görmez anca fantastik diziler de olur bu dizi de bildiğim kadarıyla fantastik değil o yüzden gereksiz olmuş ayrıca bu Thanu Wayu için gelmemişmiydi Phai ile mi yapacaklar o da ayrı sinir bozucu zaten istediğim merak ettiğim çiftlerin hiç birini göremedim 3 bölüm kaldı artık göreceğimiz de yok bari olan çiftleri doğru dürüst yapsalardı neyse en azından baş rol çiftimiz süper gidiyor ama onlar da da Mark çok pasif kalıyor Kit durmadan azarlıyor çocuğu o biraz sinir bozucu geliyor bana neyse bakalım son 3 bölüm de neler izleyeceğiz

    • Song seung heon phai ile thanu daha yeni birbirlerini taniyorlar bu dogru hem ikisi gecmislerini degil gelecegi gördüler yani yakin bir zamanda ask yasicaklar demek yani
      Birde ben thanu diziye ilk geldiginden belli phaila birlikte olmalarini istedim hem wayo ve thanu asla bibirlerine yakismiyorlar hem ikisinin ask yasamasi sacma olur hemen birde wayonun cabuk phayi unutdum baskasiyla cikmak yakismaz

      • O zaman ben şöyle derim madem Thanu Wayu değil de Thanu Phai yapacaklardı o zaman Wayu ya yakınlaştırmasalardı hem oyuncuların katıldığı bütün programlar da ve tanıtımlar da hep Mark Kit ve Thanu Wayu çift olarak gösterdiler yani madem Wayu ile kimseyi yapmayacaklardı o zaman Wayu yu A Chance To Love daki Ae gibi yalnız gösterselerdi sonunda da Pha geldi gibi yapsalardı daha mantıklı olurdu izleyici de bu kadar tepki vermezdi hem insanlar ruh eşi olsalar bile geleceği göremezler tamam iki seven insanın arasında tensel çekim olurda böyle gelecekleri yaşayacakları şeyler gözlerinin önüne gelmez bu anca dediğim gibi fantastik hikayeler de olur bu dizi de o tür bir dizi olmadığı için bana saçma geldi tabi ki sizin düşüncenize saygım sonsuz

  • Ağlıycaktım az daha Kit’in sarhoşken söylediği tatlı şeyler yüzünden,, Çok ihtiyacım var Mark gibi seven birine,,

    Uzaklaşın anam uzaklaşın seviyo gibi yapıp sıçın ağzına çocuğun sonra gidin, bu hikayede bolca yanan Wayu oldu aqq

  • Gelmez bu dünyaya sevgilinin eşi benzeri
    Hiç kimse tutamaz onun tuttuğu yeri
    Yildiz gibi ay gibi daldaki yaprak gibi
    Sevda gbi sevmek gib gönüldeki aşk gibi

  • Sağa düşüyorum mark sola düşüyorum KİT nasıl sevimliler yaaa sonra markın 29 yaşında olduğu geliyor aklıma kitin gerçekte daha fırlama olan tarafı falan mükolar yaa 😂😂

  • Feyre çevri için çok teşekkürler harikasın~
    Yeni bölümler için sabırsızlanıyorum.
    Kendini sıkmadan çevir lütfen🤭

    🖤🐼

  • Diğer dizide Kit’i sevip bu diziye başlayıp, bu dizide Mark’a düşmek de ne bileyim yani. Çift olarak uyumları harika olsa da, Mark tek başına diziyi aldı götürüyor bence. 😍 Thanu umarım Phai ile olursun. Baştan beri onu istiyorum. Ama baştan beri Wayu’ya biraz daha mesafeli olmalıydı bence. Şimdi bu kadar kafası karışmazdı. Nasıl bağlanacak merakla bekliyorum. Şu Padbok olayı da merak uyandırıcı. Pha’nın da bu olayla ilgisi var bence. Pha’yı korumak için Thanu bir şey yapmış olabilir. Padbok da bu yüzden yanlış anlamıştır belki. Ha bu arada Padbok’a da bir tane birini bulsak süper olur az biraz siniri gider belki.🤷‍♀️

  • Ulan şu Wayu’yu üzmeyi bea . Pha bi yanda Thanu bi yandan çocuğu çok harcadınız artık. Thanu tam bir SALAK . olum bi karar ver hangisini sevecen. Tek isteğim şu Wayu’yu üzmeyin artık. Bu mal olaylar dışında bölümü sevdim hele ki başta Kit’din confident hareketlerini. ehehe. Bu bölümde confident karakterimiz kesinlikle Kit . Son sahneye bittim . Yhaaaaa çok tatlılar

  • Çok tatlı bi bölümdü ya 😀 Bayıldım bu bölüme. Wayu nun Pha ya kalacağı belliydi zaten geçen bölüm yazmıştım. Thanu ve Phai arasındaki olay reenkarne değil ruh eşleri olayı yani geleceklerini gördüler orada ve güzel bi sahneydi orası da . Asıl olay sınıf başkanı ile diğer çocuk arasında . Kopya mı çekmiş gerçekten ve de gelecek bölümde diğer çocuk dayak yemiş gibiydi ne oldu acaba? Sonunda Kit in ne kadar ateşli olduğunu da gördük 😀 Çok teşekkürler çeviri için

  • Sondaki fragman boyları neydi öyle tam tersi olması gerekirdi yoksa bana mı öyle geldi gülme krizine giridm resmen, çok güzel Bi. Bölümdü 😂😂

  • Şimdi bu Thanu ve Phai reenkarne olmuşlar Herhalde ben öyle anladım çok karışık ya demek eski hayatlarında sevgili falanlardı We will meet again’e döndü iyice😂

    • aynen jsjsjsjsj. Ama biraz saçma olmuş bence . Reenkarne olanlar çoğunlukla ana karakterler ama ana karakter olmamalarına rağmen bu rolü onlara vermeleri garip ?

  • P’Thanu muydu her neyse neden ikisine de ümit verip Wayu’yu reddediyor ki? Çocuğa benden ümit bekleme dese daha az kırıcı olurdu. Bence P’Pha ileride Wayu’ya geri dönecek bu nedenle P’Thanu ile Wayu’nun arası olmuyor. Son sahnede öldüm bittim ve keşke erken yayınlansa😳 Neyse haftaya daha iyi bir senaryo umuyorum çünkü fragmanda biraz sinir oldum💆🏽‍♀️

  • Thanu ve phai olur bence 😍
    Kit in içinden canavar çıktı 😂 3 aylık deneme süreci ymiş bide 😂

  • bu taylandlılar çok şanslı bu sahneleri tv den izleyebiliyorlar smdmmdkd. ben şu çocuğa gıcık oldum hem wayuya umut veriyo hem kit in kardeşine.