38 comments

Billkin’in yarımağız gülüşü için bir cevap yazın Cevabı iptal et

  • Aşırı tatlılardı ve şeyi farkettim short gl filmleri aşırı gerçekçi oluyor yapmacıklık fakelik falan 0

  • Aa Allah beni kahretmesin bende ne zamandır bu film niye bu kadar kısa diyordum o topper in reklamı olduğu içinmiş yeni anladım skskskskksksz evet çok akilliyim biliyorum ama kızlar yüzünden oraya odaklanmamışim bu da benim suçum olamaz sonuçta dimi …

  • Çok kısa ama çok hoş fragman tadında bir filmdi karakterlerin ikisi de mükemmeldi keşke uzun hali de olsa mükemmel olurdu ❤️ 🏳️‍🌈

  • Bide gerçekten her şey bu kadar kolay olsa dimiii yani birine benden hoşlanıyo musun diye sorduğumuzda “ııııı şayyy” dese ve beraber olsak amaaa offfd offffff

  • Teşekkür etmek için gotunu satan, "cumartesi boşmusun?" sorusuna "seks içinse, evet" diyen typenin her şeyi görüp bilen laptopuyum👨‍💻 dedi ki:

    Şu topper mu nedir onun sahibi kıza aşık oldum çok tatlıydı. Taylandli bi gelin bulup anama götürecem yazık kadının üç kızı var gelin getirecek oğlu yok bari kızı gelin getirsin;)))

  • Hep bl izliyorum hiç gl izlemedim bu ilkim💓✨ umarım güzeldir diycemde morfansupun paylaştığı her şey zaten güzel terettüt etmeye gerek yok. Şimdi bl bitirdim sayfaya geri döndüm yeni bir gönderi kaçırır mıyım? Hayır ksskkwks daha güncel diziler de var izlenecek çok mutluyum saol morfansup sen adamsın 💓💓🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🤟🤟

  • siteye girdim yeni bir şeyler var mı diye baktım gl film çıkmış. dedim ben bunu gece izliyim ders çalışıyordum çünkü. sonra bitti dersim bir hevesle açtım izliycem baktım 9 dakika hevesim çok kırıldı. lezbiyenler olarak gay erkeklerin yüzde biri kadar dizi/filmimiz var. resmen yok gibiyiz insanlar lezbiyen ilişkileri gerçek ilişki olarak görmüyor çünkü. bl lerin bu kadar popüler olmasının sebebi de kızların gay erkekleri fetişize etmesi tüm bl sektörü bunun üzerine kurulu. umarım ilerde şimdiki upuzun bl ler gibi gl diziler/filmler de olur şimdiki 3-5 sözde gl de kısacık az bölümlü doğru düzgün konusu bile yok bıktım bu durumdan. sözüm kesinlikle morfansuba değil elinize sağlık çeviriniz için.

  • çok güzeldiiii ama 9 dk ne yaa keşke 1 saat olsaydı ama genede çevirdiğiniz için teşekkürler belediyemm <3

  • 9 dk??????? boşuna uğraşmışsınızz, film yazınca insanın aklına 1 saatlik bir video geliyo öff üzüldüm neysse ellerinize sağlık belediyemmm <3

    • Zaten sevgilinle de bir nevi kankasınızdır ilişkilerin nasıl olduğunu düşünüyorsun gerçekten? Sizin zihniyet lezbiyenler gerçekte yoktur da derler sanırım kadınlar o kadar öpüşüyor sense kanka ilişkisi bu deyip öpüşme sahnelerini çıkartıyorsun bir kenara?

  • Ayy çok tatlıydı, kısa ve öz. Ama 9 dakika nedir ÖÇVDKPT3R2NJORG
    Çeviri için çoook teşekkürlerr. ^,^