Kei×Yaku: Abunai Aibou

 

Ülke: Japonya
Oyuncular: Suzuki Nobuyuki, Inukai Atsuhiro, Kuriyama Chiaki, Tokui Yoshimi, Itao Itsuji, Matsu
Bölüm Sayısı: 10
Çıkış Tarihi: 13 Ocak 2022

Konu: Üç yıl önce, “Joker Davası” olarak bilinen bir kayıp davası, çözülmeden birdenbire kapanmıştır. Tokyo Metropolitan Polis Departmanına bağlı Kamu Güvenliği Bürosundan bir müfettiş olan ve soruşturmanın yeniden başlaması için çağrılan Ichiro Kunishita’ya tamamen farklı bir görev üstlenmesi emredilir. Ichiro, ünlü çete klanının genç lideri Shiro Hanabusa’yı gözetlemekle görevlendirilir. Üç yıl önce çeteye katıldığından beri Wakagashira rütbesine yükselen ve birçok gizemi olan bu adama yaklaşmaya çalışan Ichiro, ikisinin Joker Davası’nda ortak payda bulmalarıyla birlikte sahte bir “sevgililik” yapmaya karar verirler. Davayla ilgili gizli soruşturmaları, onları yavaş yavaş kaderlerini sarsacak bir olaya götürür.

Bölümler;

1. BÖLÜM 2. BÖLÜM 3. BÖLÜM 4. BÖLÜM 5. BÖLÜM 6. BÖLÜM 7. BÖLÜM 8. BÖLÜM 9. BÖLÜM 10. BÖLÜM

_OceanWind

85 comments

  • normalde ölümüne thai bl izlerim ama bunun editini izledim bi tane sırf görüntü kalitesi içi bile izlerim acayip havalı bi diziye benziyo

  • Aşırı iyi bir diziydi birkaç bölüm daha devam etsin isterdim ama 2. sezon gelecek herhalde olaylar tam açıklığa kavuşmadı.
    Çifte gelince diziye ne tam bl diyebilirim ne de bromance çünkü bromance için fazla yakınlar birbirlerine olan hislerini derinden hissediyorsunuz izlerken. Çok güçlü bir bağ oluşuyor aralarında. Ama boşuna kiss falan beklemeyin arada olacak gibi dursa da olmuyorsgjchjxdc oyunculuklar çok iyiydi, japonlar bu işi cidden iyi yapıyor çok tay dizisi izliyorsanız aradaki uçurumu fark edersiniz zaten. Diziye laf edenler de cringe tay dizilerinden kafayı kaldırmayanlar diye düşünüyorum. izliyorsanız bari onların da düzgün dizilerini izleyin ki böyle kaliteli şeylere avel avel yorumlar yapmayın. skiş arıyorsanız size göre değil lütfen diziyi kötülemek yerine aradığınız türü izleyin

  • Buraya boş yorum yapanlara sinirimi boşaltmak için geldim. İlk baştan söyleyim dizi bl değil hatta bromance bile diyemeyiz çiftlerin arasında farklı türden bir ilişki yok denecek kadar az.

    Neyse şimdi içimi dökebilirim.

    BU DİZİYİ NERENİZLE İZLİYORSUNUZ? BU KADAR KALİTELİ BİR YAPIMI ÖVMEK YERİNE ÖPÜŞME SAHNESİ BEKLEYİP OLMAYINCA SIKICI DİYORSUNUZ. ICHIRO VE SHIRO’NUN İLİŞKİSİNİ ADAM AKILLI GÖZLEM YAPSANIZ ARKADAŞTAN DAHA ÖTE BİR AİLE GİBİ OLDUKLARINI ANLAYABİLİRSİNİZ. BÖYLE KİMYASI HARİKA OLAN BİR ÇİFT HER ZAMAN GÖREMEZSİNİZ. BAKIN SHIRO BİR ÇETE LİDERİ OLSA DA ICHIRO’NUN YANINDA TAM Bİ BEBEK. NEDEN? ÇÜNKÜ KENDİSİ O KADAR KÜÇÜK YAŞTA LİDER OLMUŞ Kİ HİÇBİR ZAMAN KENDİSİNİ ABLASI DIŞINDA ÖNEMSEYEN BİR SIRDAŞ BULAMAMIŞ. AMA ICHIRO İLE OLAN YAKINLAŞMASINDAN SONRA ONA OLAN TUTUMUNUN FARKLI OLMASI İLLA ONLARI AŞIK YAPMAK ANLAMINA GELMEZ. ICHIRO İSE TAM Bİ ABİ. SHIRO’YA O KADAR ÇOK DEĞER VERİYOR Kİ ONUN O ENDİŞESİNİ GÖRMEK BİLE İNSANIN KALBİNİ ZIPLATIYOR. AYRICA ÇİFT UYUMU MÜKEMMEL. KONUSU HER YERİNDEN KALİTE KOKUYOR. AKICI BİR DİZİ. EKSTRALAR ÇOK TATLI. YANİ BU KADAR GÜZEL DİZİYE YAKINLAŞMA YOK DİYE İZLEMEYECEKSEN SEN BİLİRSİN AMA ÇOK ŞEY KAÇIRIRSIN.

    Ayrıca shiro’yu oynayan adam ne kadar güzel japonca konuşuyor çok dikkatimi çekti. O konuşurken ki vurguları ve abi abla diyişi çok tatlııı yeni bir karaktere aşık oluyor olabilirim

    • kardeş sakinleş buraya gelen milletin %99 u bl yada gl için geliyo yorumların böyle olması gayet doğal ama sana katılıyorum genel olarak

  • arkadaslar hic bromance izlememissiniz galiba bu bromance degil, aralarindaki iliskinin arkadasliktan ote oldugunu cok guzel yansittilar bence. ask sadece cinsel temas degildir. bromance oldugunu varsayarak izlemekten vazgecmeyin, s3x vs olmayan bli izlemem diyorsaniz yol alabilirsiniz, ama senaryoya agirlik verilmis (not me vs gibi) yapimlari tercih ediyorsaniz kesinlikle izleyin. assiri profesyonel bir yapim olmasq da tatmin edici. bromance demisken de, kdramalarin cogu bromance icerir, gercek bromance neymis, ciftin kimyasinin mukemmel olmasina ragmen dizi onlari nasil bestie ya da dusman yapmis izleyip gorebilirsiniz

  • Bu şey değil mi yaa, Tayvan History3 : Trappet. Konuları çok benziyor ~

    Neyse final yaptığına göre izlemeye başlıyorum ~
    Çeviri ve emeklerinize sağlık MorFansub ekibi kolaylıklar dilerim ^^ Özellikle _OceanWind admine teşekkür ederim bir seriyi daha bizimle paylaştı ^^

  • Cete lideri bi icse polisin uzerine atlasa is tamam olurda hayellerimde olucak bu gidisle bromanceyede razi geldim ya oof bi kiss be cok mu😭😭😭

  • her zaman bl olsun diye bl dizi çekmiyorlar bunu bir ayırt edin artık. hetero ilişkinin olduğu bir seri olsa of öpüşme yok s*ks yok bu nasıl hetero dizi demezsiniz. “gay bir çiftin olduğu herhangi bir dizi” olarak bakmak zor mu?

    • bromance diyolar başlamadan öğrendiğim iyi oldu çin bromancelarından alışkınım kendimi parçalamamayı öğreniyorum bunları izlerken haha

  • Güncel dizi beklemek nefret ediyorum ama dizi güzelse yapacak birşey yok bekleriz bu arada sizin yorumlarınız okodukda sonra mutlu oluyorum çünkü yalnız olmadığımı biliyorum gizli izliyorum çünkü bana nasıl böyle diziler izliyorsun diyorlar ama umrumda değil izlemeye devam

    • Gizli izlenecek bir şey yok özgür olmalısın senin zevkin kimseye hesap vermek zorunda değilsin eğer çok merak ederlerse onlara açıklama yapabilirsin, ben öyle yaptım çünkü. Seni yargılayan olursa olsun sen gereken cevabı vermelisin.

    • Off bana da böyle şeyler söylüyorlar tüm hevesim kırılıyor 🙁 hani yeni bi diziye başlayınca heyecanlı heyecanlı konusunu anltmak istiyorum aldığım tepki ” üf gay dizisi ise anlatma ” çok kötü hissediyorum

  • Asla güncel dizilere başlamam akillandim
    Saat kaç oldu ben hala not me nin 5.bölümünü bekliyorum saatler geçti hala atmadılar niye buna da başliyip kendimi kahredeyim

  • Minna yapımın mangası bile shounen ai, yaoi etiketinde degil.Eger bromance ise gayet normal.(mangasını okusanız bir kiss için bile sevinirdiniz.) Ayrıca bl olmasa ne olur bu haliyle bile mükemmel bir dizi olacak gibi. Inukai Atsuhiro’ya diger dizide çok dikkat etmemiştim ama rolde aşırı begendim.🤭 yakuzalı bütün mangaları sevdigim için bu dizi benim gözümde altın degerinde.😏😏

  • of sizin beyniniz mi yok ya? açık açık yazılan şeyleride mi algılayamıyorsunuz? etiketlerde lgbt var kör müsünüz ne bromancesi? insanları da yanlış yönlendireceksiniz vazgeçecekler izlemekten. koskoca lgbt etiketi var orada aloooo. bir yerlerinden element uydurup yorum yapanları gördükçe tepem atıyor.

    • Etikete bakmamıştım ki.Haberlerden okuduğumu söyledim, ben onların yalancısıyım.Eğer onlar yanılıyorsa bilemem.Ama hepsi ya bromace ya da BL-ish olarak geçti diziyi.Ben de dizinin ilk fragmanı izlediğimde BL sandığım için çok heyecenlanmıştım, sonra hevesim kursağıma tıkıldı tabi, çok üzüldüm.BL görünümlü Bromance’lardan (Özellikle kore dizilerinde çok bu) o kadar sıtkım sıyrıldı ki.O yorumu da tamamen kendi hayalkırıklığımı belirtmek için yazdım.Kötü bir niyetim yoktu.Siz yine izleyin ve sonradan gelip yazın buraya tekrar.Gerçekten aşk varsa aralarında ben de kahvemi alıp geleyim:)

      • Açıkçası sizi takdir ettim burada. Arkadaş basbayağı hakaret etmiş ama siz yine de seviyenizi koruyup saygı çerçevesi içinde güzel bir yorum yazmışsınız.

          • yahu tek bir kişiye karşı bir şey yazmadım ki genel konuştum ne hakareti, kişiye karşı bir hakaretim falan yok sadece sürekli aynı şeylerden fenalık geldi. orada koskoca lgbt etiketi var görünmüyor mu yani diye tepki gösterdim, bu tepki tek bir kişiye karşı değildi.

        • Ben de hakaret etseydim, anlattığım şeye değil, ettiğim hakarete takılacaktı.Böylece kendimi açıklamam da arada kaynayacaktı.Böylece hem o kişi bilgilenmiş oldu, hem de diğer kişiler neden böyle bir yorum yaptığımı anlamış oldular 🙂

  • Bu tarz diziler artıyor yavaş yavaş. Not me mafya değil ama işin içinde yine karanlık olaylar var. Onu da çok severek takip ediyorum. Bl sektörünü yorumlamak gerekirse. Bence Bl sektöründe en iyi duyguyu japonlar veriyor, en cesur saheneleri genelde tayvan dizilerinde görüyoruz. Fakat tayland bl dizi sektörü de çok çeşitli yapımlara imza atıyor. Tayland bl dizilerinde ben GMM inkileri kaliteli buluyorum. Kore bu işi henüz kıvıramadı bana kalırsa. Oysaki normal kore dizilerini ağzımın suyu akarak izliyorum. zevkler çeşitlidir tabii. Asıl unutulmaması gereken tüm bu dizileri bizimle buluşturan morfansub ekibi. kendilerine bolca teşekkür ediyoruz. Hakaret edenleri de esefle kınıyoruz. Sayfayı ve paylaşımları beğenmiyorsanız gidip az ötede oynayın.

  • isterlerse kayınço olsunlar sorun değil ilk bölümden kaliteli olduğu belli, her türlü izlenir

  • Bu diziyi izleyecektim ama sadece Bromance olduğunu duyunca vazgeçtim.Mafya Bl’si için yine KinnPorche’u bekleyeceğiz mecbur:(