Light On Me

Ülke: Kore
Oyuncular: Kang Yoo Seok, Lee Sae On, Go Woo Jin, Choe Chan Yi, Lee Ki Hyun, Yang Seo Hyun
Bölüm Sayısı: 16
Çıkış Tarihi: 29 Haziran 2021

Konu: Taekyung 18 yaşında, hiç arkadaşı olmayan bir lise öğrencisidir. Bu zamana kadar yalnız sürdürdüğü hayatını bir gün öğretmeni Haetbit sayesinde sorgulamaya başlar ve artık yalnız kalmak istemediğini söyler. Öğretmen Haetbit, onun sosyalleşmesi için öğrenci konseyine katılmasını teklif eder. Ancak soğuk ve mesafeli olan Konsey Başkan Yardımcısı Shin Woo ile aralarında oluşan zıtlık nedeniyle bir gerilim başlar. Bununla birlikte konseyin süper çekici başkanı Da On, Taekyung’a çok sıcak yaklaşır. Lakin, Da On’u seven yakın kız arkadaşının kıskançlığı ve aralarını açmaya çalışması eklenince, her şey karmaşık bir hal alır.

Bölümler;

1. BÖLÜM 2. BÖLÜM 3. BÖLÜM 4. BÖLÜM 5. BÖLÜM 6. BÖLÜM 7. BÖLÜM 8. BÖLÜM 9. BÖLÜM 10. BÖLÜM 11. BÖLÜM 12. BÖLÜM 13. BÖLÜM 14. BÖLÜM 15. BÖLÜM 16. BÖLÜM

_OceanWind

101 comments

  • Gelip son bölümü tekrar izledim mutlu olmak için.
    Bunu demek için de yazıyorum Shin Woo seni seviyorum. dlfjghkrn

  • Her ne kadar bazı sahnelerini izlerken sinir krizleri geçirmiş olsam da çok sevdiğim bir dizi oldu. Her karakteri çok sevdim. Rollerini de çok güzel yaptılar o yüzden 👏🏻❤️

    Emeği geçen herkese çok teşekkürler MF ♥️

  • bir dizi bu kadar mı güzel olur yaaaa…. bitmesin diye kapatıp açıp bekleyip yuvarlanıp filan öyle devam ediyorum izlemeye. tabii çeviri kalitesi olağanüstü sağol ❤️==babii==❤️ ve tabi 💜===MORFunsub===💜

  • Çok güzel bir dizi ama ikinci sezonu olsun çifti daha çok görmek istiyorum. Arkadaşlıkları çok güzel. Kesinlikle izleyin çok tatlı bir dizi finali çok güzel diğer bölümlere kıyasla.

  • başkan ve Taekyung karakterinin mıymıy konuşması beni delirtsede istediğim şekil bitti bu dizi. bu arada etakyung normalde böyle mıymıy konusuyor ama iş shinwo ile konuşmaya gelince nefes almadan kelimeleri sıralıyordu manyak 😀 güzel diziydi süreler neredeyse yarım saati buluyordu kore baya baya gelişme kaydetti artık diye düşünüyorum. ayrıca dizinin bası reply 1997-1994-1988 serisi gibiydi meraklandırmak için gidişattada biraz bof havası aldım ara ara

  • Bence izlemelisiniz yumuş yumuş bir dizi. Birçok bölümde biraz üzülebilirsiniz ama buna değer. Üzülebilirsiniz dediysem de öyle ağlamalı türden değil hafif bı hayır ya oluyor 🙂 ama gerçekten değecek bir dizi. Gerçek sevgiyi hissettirecek türden.

    Çeviri için teşekkürler 👏👑

  • Site açılmıyor delirecem sadece 1 bölüm görünüyor ayrıca yorumlar hiç görünmüyor 😭😭😭😭

  • Yorumu okuyan arkadaşım Acaba izlesem mi diye dusunuyorsan ve dizi final yapmış sa kesinlikle izlemelisiniz ben sevdim 😃

  • eğer izlemmeye yeni başlayanlar varsa sonu mutlu biten bir dizi olsa bile bence izlemeyin çünkü 10 bölüm izledim ve sözde başrol olan oyuncu konuk oyucu gibi nadir çıkıyo ve insan okadar üzülüyor ki karaktereee ben sinir hastası oldum bu dizi sayeinde çeviiri için teşk<333

  • 13. Bölüm ne zaman gelecek bir de okru’da Light on me 3.-4. Bölüme kadar vardı dün baktığımda kaldırdınız mı burada çok fazla reklam olduğu için okrudan izliyordum

    • birtek ben benzettim zannediyordum, davranislari falanda benziyor bence, tip olarakda andiriyor hani hem benziyo ama benzemiyomus gibi.. anlatamadim ya dnksjs

      • Ben tip olarak benzettiydim de düsününce davranışları da benziyo ha aynısının korelisini yapmışlar gibi fgdfgdjgd