6 comments

  • 21:54 ohhhoooy amk ambulası geçirdi lan geçitten mükkemmel zeka yemin ediyorum puhahahhahahaha olum çok iyi laaaaaayn sdbjaksdhkja haykırdım allah belamı vermesinki.harcıyor bu çocuk kendini
    Işıkların orda bide aww.mobesede duvardan araba geçtiğini görcekler kjksjdlkasjdlkajsdkl kafalar bi milyon sora jkhdjksahdkjha
    43:09 bed suratlı peng girer girmez nabız 110 dan 90 a kadar düştü mk.ayrıntılar muhteşem bu dizide yaa jsnfkjs
    Ayrıca şu detayıda unutmayalım ; peng gelirgelmez tantawana noldu burda gene transa mı geçtin diyor ya sinir oldum orda..ulan mal transa geçse bile 3 kişiyi de tepeden atacak kadar delirmiyor herhalde donup kalıyor sadece.hemen kızı suçlaması beni soğuttu kendinden.artık tantawan ın pengle olmasını istemiyorum şahsen ben olsam onca yaşanmışlık olmasına rağmende olsa ,bunca olaydan sonra yok abi demekki tükenmiş bişeyler yani..ama chalan lada olmasın yaa .onla hiç yakıştıramıyorum yani kızı ben .hem çok çocuksu oğlan bence .

    Aaaaa fragmana baak noluyoruz ayool.bune arapsaçına döndü iyce bukızında kalbi büblbül gibi herkese ötüyor aww chlan la olmasın abi istemiyorum cidden yaaa

  • Bu gönderinin altına yazmak istemezdim ama SCİ dizisinin bölümleri aylarca paylaşılmıyor nedenini öğrenmem mümkün mü?

  • Ben çok beğendim başlamadan önce başka bir siteye istek yapmıştım ama çevirmedi . Teşekkürler morfansub ❣️❣️7. Bölümü merakla bekliyorum.