38 comments

  • Şey birisi şu bizim aptal bai lang in o koca kafasina bi tane vurabilirmi belki kullanmayi biraktigi beyni hayata döner izlemeyi biraktim yorumlardayim ayni hissetmiyoruz nesir kiskancliktan sürünmeyi hak ettin sen agladi disci beyim yaa😭

  • dizi çok güzel gidiyordu ama son 2 bölümdür hiç bir şey anlamıyorum.. :’) tek analdığım bizim dişçiyi kim reddettiyse ben sana layık değilim gibisinden götten bahanelerle reddetmiş. işin garip tarafı reddeden kişiler de halbuki gerçekte seviyorlar yani doktoru.. çok zor yeminlen çok zor bu muhabbetleri anlamak. sıradaki bölüm mutlu sonla bitsin istiyorum artık.
    çeviri için ççok teşkkürler*kalp*kalp*

  • Bunun senaryosunu yazan sarhoşken mi yazmış ne yapmış? Bir ileri iki geri mehter alayına döndü.

  • Bai Lang aşırı dengesiz ve farklı düşünüyo çıkdırcam! Yükselip atağa kalkması gereken yer asla burası değildi cidden psikolojik sorunu olduğu çok belli, kurgu sorunu değil bilerek yapılmış bence,, Çok saçma delirdim, daha 4 bölüm ne görcez meraktayım, çift tatlı hallerini görmek istiyoruz gördüklerimize bak thh

  • Neden çok seven taraf, daha fazla üzülür?
    Neden çok seven taraf, alttan almaya çalıştırılır?
    Neden çok seven taraf, daha çok yıpratılır?
    Neden çok seven taraf, bekleyen taraf olur?
    Neden,neden,neden………..

    Bu bölüm tam da bunları düşünürken Doktor An’ın söylediği sözler beni nasıl mutlu etti bilemezsiniz. O an “ağzını öpeyim, az bile söyledin” dedim 😅🤭🙈 👌
    Tam da duymak istediğim sözler di bunlar 💯 Bai gibi karaktere az bile bunlar🤨
    Umalım da Doktor An’ım gelecek bölüm Bai’ yi biraz daha süründürür de biz de burda rahat bir nefes alırız 🧘

      • @arzu
        @ayşe
        @dlk
        @süsü
        Selam güzel arkadaşlarım..
        @arzu ❤️koreye kaçmadım canım. Yorumunu bir önceki bölümü izlerken görüp buradan cevap vereyim istedim. @ayşe..canım benim, ❤️Ufak bir kaza geçirdim o yüzden yoktum ama şimdi iyiyim çok şükür. Sizler nasılsınız..

          • @arzu ❤️teşekkür ederim canım. Sizi merakta bırakmak istemedim ama ancak bakabildim. Sen nasılsın?

        • @Melis’im geçmiş olsun canım 😦
          Bizler (kızlar adına da yazıyorum 🤭) de iyiyiz. Okuduğun gibi “Dönerse senindir, biz pide söyledik” modunda ilerliyoruz 😅😂😂😜
          Ara ara da Togawa ve Nozue-san’ı anıyoruz 😂🤣😭😭😭

          • @ayşe🍀
            Teşekkür ederim. İyi olmanısa [email protected]🍀
            Arba kazası geçirdik ama çok şükür atlattık (ölüm olmadan). “dönerse senindir, biz pide söyledik” bana çok uygun. Pide sever biri oladak🙂

          • @Melis’im 🍀Allah korumuş sizleri bir tanem. Çok geçmiş olsun. Bir daha yaşanmaması dileğiyle 🙏

          • Allah bir daha yaşatmasın canım @Melis 🙏🧿 Tekrardan çok çok geçmiş olsun 😇

        • @Melis Hayırdır ne kazası? 😳😳 Çok çok geçmiş olsun, aman dikkat kendine canım 🙏🧿
          @Ayşe Görüyorum ki mesajım alınmış 🤭🙈😂

      • (Kamuoyuna önemle duyurulur ‼ )Ben de maazallah yolda ayağı kayar da havuza düşer diye suni teneffüs veya bilumum müdahaleyi yapmaya hazırım canım doktorcuğuma 🤭🤭🤭
        Yeter ki onun hayat enerjisi yerine gelsin ahahaha…
        İnsanlık daha ölmedi sonuçta 😂😂

        • 💜 dlk 💜 kanka helal olsun sana tabi açıl müdahale çok önemli yardıma ihtiyacın olursa biz kızlar burdayız🤗tam destek 👍🥰

      • 💜 Ayşe 💜 kanka öpücüge başlarken bunu yap bu anam için bu babam için buda kankalarım için diye 🤭👍

    • Neden, neden, neden? dediğin kısımları elimde olmadan;
      “Nande, nande, nande?”
      “Wae, wae, wae?” şeklinde tamamlayasım (Japon ve Kore dizisi çok izlemekten hep bunlar 🙈🤭) ve sonrada “Adaletin bu mu dünya” şarkısını patlatasım geldi @Ayşecim 🤪🤪🤪

      Evet güzel kalpli, ince ruhlu doktor An’ımız aklımızdan geçenleri harika bir şekilde özetledi ama nedense benim hödük Bai’ye içim hala soğumadı 👊👊 Önümüzde haftada fragmandan belli olduğu üzere Bai efendi ufak tefek jestlerle kendini affettirmeye çalışacak ve doktorumuzda kıyamadığı için hemen affedecek.
      BL dizilerde karakterleri bir bölüm küstürüp/ayırıp hemen ertesi bölüm barıştırma klişesinden vazgeçip keşke hatalı olan karakteri (hiç olmazsa bir bölüm) kendisiyle yüzleştirseler artık diyorum. Bir de şu Bai gibi hödük karakterlerin yaptıklarına sürekli travmatik bir geçmiş ya da herhangi bir sebep bulmasalar 🤦‍♀️🤦‍♀️ Sonuçta yaşını başını almış karakterlerin aşkını konu alan bir dizi bu, liseli dizisi değil ki! Benim klas çiftim Togawa ve Nozue-san birbirlerine duygularını ve düşüncelerini nasılda medenice dile getirip anlaşma yolunu bulmuşlardı halbuki (Lafı bizimkilere yine nasıl bağladım ama 🤣🤣🤣)

    • @dlk ❤️, o kadar çok Kore ve Japon dizisi izleyince insan ister,istemez böyle tepkiler verebiliyor istemsizce 😅😅😂
      Buna da şükür dedim inan Doktor An’ın söylediklerini duyunca. Demek bu cümlelerde istenilince yazılıp, karaktere söyletilebiliniyormuş 🧘🧘🧘🧘🧘🧘🧘🧘🧘🧘

      Ah ah Togawa ve Nozue-san 😍🤤
      Tekrar, tekrar izleyelim geldi valla 🙃🙃😂

      Not : Kızlar bu hafta dizileri izledim, izledim. Haftaya bu kadar boş vaktim kalmayacak ne yazık ki. Misafirlerim olacak 🤷‍♀️😑 arada yorumlarınıza yetişmeye çalışacağım. Haberiniz olsun. Yoksa “Ayşe, neredesin ? Kimlerlesin? Yavrum nerdesin? ” diye meraklanmayın emi 😉🤪

      • @Ayşe ❤ İsteseler yazarlarda standart BL anlatım kalıbının ve diyalogların dışına kimse çıkmak istemiyor sanırım. Sektör kaliteli senaryoları ve senaristleri hak ediyor bence 👍
        Not: O zaman bu hafta dizilerini rahatça izle, yorumlarını da bolca yap 🤭🤭 Bu bilgilendirme mesajı içinde çok teşekkür ederiz, tamam merak etmeyiz seni 🙈 Zaten ben “Bırak gitsin dönerse senindir, dönmezse zaten hiç senin olmamıştır” anlayışından ziyade “Dönerse senindir, biz pide söyledik” hayat felsefesini savunuyorum 🤪🤪

  • Doktorun, Bai Lianga tepkisi doğru yada haklı olabilir ama gereklimiydi bilemedim.
    Bardaki ufaklık hepsinden cesur çıktı daha hızlı ilerliyor😃😃😃
    Katıldığım bir söz ( ne olursa olsun ) başladığınız işi bitirin.

    Çeviri için teşekkür ederim.

  • sokaktaki tek çekim sahne çok güzeldi. yanındalarmışım gibi hissettirdi, oyuncular da içten oynamış. bu kıdemli mevzusunu da çok uzanmadan aşmış olduklarına sevindim, artık rahatlıkla sevgili olabilirler hehe

    • bu arada kıdemlisinin utanmadan bunca zamandır onu beklediğini düşünmesi çok iğrenç bir hareket, bari dile getirme be. bunu yaşamış biri olarak söyleyebilirim ki, hoşlandığınız kişinin duygularınızı bile bile sizi kullanması en toxic ilişki türüdür. bundan kaç yıl geçse bile birine güvenebilmeniz çok zorlaşıyor. şimdi orda Bai Lang çıkıp birden bire yok seviyorum, hislerimiz aynı deyince Xun An’ın inanamaması aslında çok normal. hikaye klişe görünebilir ama arkası dolu. duygular, diyaloglar güzel yansıtılıyor

  • hislerimiz aynı değil dediğinde benim burdan nasıl canım yandı var ya anlatamam…
    korkuların çocuğu böyle ağlatmana değer miydi cidden. ben anlamıyorum böyle insanları seviyorsan seviyorsundur ileride mutsuz olma ihtimalin var diye niye kaçarsın ki? şimdi çok mu mutlusun da ilerisini düşünüyorsun… saçmalık bebeğimi de ağlattılar…
    18.dakikada bilgisayara el hareketi çektim adamın her sorusunda aw resmen. sen önce reddedip ağlat çocuğumu sonra yıllar sonra gel!? aynen oldu paşam başka isteğin
    BEKLİYORUM AMA SENİ BEKLEMİYORUM MUU SENİ YERİİM YERRRRRR NE TATLISIN SEN ÖYLLEEE
    BAİ BEN SENİN TRİBİNE SOKİM neyse ki geri döndün şu tayvan bllerinde birbirlerine koşma sahnesi olmazsa ölcekler galiba senaristler bu ne fonvsdofndnf
    xuan söylediklerin o kadar mantıklıydı ki aklın başına gelir inş baicim

    of fragman da çok güzel duruyorrrr

  • Çeviri için sonsuz teşekkürler emeğinize sağlık en sonunda Bai Lang ın aklı başına geldi nihayet yani ben umudumu kesmiştim Jin Xun An ne yapsa haklı bence ki anında kabul etmediğine çok sevindim Bai Lang biraz anlasın çocuğu allahtan şu kidemli iyi çıktı yani onunla uğraşmayacağız zaten haftaya düzeliyor araları bu bölüm Alex ve RJ yoktu gelecek hafta var ama o öpüşmenin olacağını sanmıyorum Alex durduracaktır bence çünkü Alex karakterini göz önüne alınca kolay kolay duygularına yenik düşmeyeceğiniz düşünüyorum hem hiç RJ den etkilendiğine dair bir sahne göstermediler niye pat diye öpüştürsünler bakalım neler olacak

  • Waoow ilişkiler üzerine ders alınacak bir konuşmaydı ve çocuk çok haklı bana göre.

    Kıdemliyle olan öpüşmeyi göstermemeleri çok hoş bir olay öbür Tayvan dizisi neydi öyle başrolden çok eski sevgiliyle yiyişmelerini göstermişlerdi çok gereksizdi

  • Yaa bunlar özel hayatında sevgililer mi galiba you tubda Andy’nin (Bai Liang) doğum gününde Andy, Snoopy (Jin Xu an) öpüyordu dudaktan.Özel hayatlarında baya samimiler ama anlamadım sevgili mi değil mi bilen varmı?

  • Doktorum sitem etmekte sinirlenmekte o kadar haklı ki “beni istemediğin zaman başkalarına itiyorsun lafı” içime oturdu yemin ederim doktor hiç çekinmedi utanmadı,korkmadı 8.bölüme geldik hala duygularını farkına varmayan dile getiremeyen biri var karşısında deli dolu sevdiğim bi karakter ama iş aşka gelince zortingen efenim sözde eski sevgili eski sevgili bile değil bi umut bize de ekmek çıkar mı acaba diye gelmiş yüzsüz gibi çocuğuyla doktorumuzun duruşu kendini ifade edişini beğendim bu bölüm👏tabi anlayana sjsjs ikinci çifti de hiç göstermediler ayrıca üzüldüm yani ayrı bi dizi mi çekiyorsunuz napıyorsunuz yapın ya ama sjjs gelecek haftaki bölüm çok daha eğlenceli gibi duruyor e bi öpücük falan gelir umarım iki çiftimizden de🥺
    Papatyalarım dememi sevdiğiniz için papatyalarımla yorumlarda görüşmek üzeree😻🌸

  • oley beeeee 😀 aslında sabah izledim ama çeviri berbattı, hemen yeniden izleyelim burdan 😀 bi daha ki bölümü çok fena bekliyorum 😀

    kurban olayım bi öpüşün artık yaa.. 8 bölüm oldu içimiz çürüdü :S