Oh Mando! – 5. BÖLÜM

Alternatif 1: Vidmoly

(Altyazı ve ses kayması bizden kaynaklı hata değildir. Şirketin yayınladığı orijinal video maalesef bu şekilde.
Biz altyazıyı sahnelere göre ayarladık yoksa çok geride kalacak ve anlam bütünlüğü oluşmayacaktı.)

Alternatif 2: Videobin

SERİ SAYFASINA GİT

17 comments

  • Of mando demiyecegim ben
    Ooooooo mando diyeceğim 😁
    Yaktınız, yıktınız, kızı ya 🥺
    Abi ne yaptı öyle, onada yazık, üzüldüm aslında

  • Nedense bu dizideki samimiyeti diğer dizilerde hissetmemiştim. Bana en samimi gelen Asya BL dizisi oldu. Lütfen buraya da bir adet Barry getirebilir miyiz? Her şeyiyle harika bir erkek 😀

  • Kan da yere akmasın diye bileğini lavaboya koyuyor 🤣🤣🤣 Mando haklı, Krisha haklı, Barry hem haklı hem haksız. Reelde rastlama olasılığımız yüksek karakterler. İşin içine gerçeklik girince daha bir izlenesi hale geliyor. Ama artık lütfen şu çocuğu daha fazla ağlatmayın lütfeeen Game boy’a da yeni sezon gibi bir şey gelecekmiş sanırım. Orada bari ağlatmayan yeter yav hissiyatı kaçtı valla. Duygu geçmiyor artık ağlamasını izlerken 😕😕

  • Ben bir bilisimciyim. İsterseniz videonun ses görüntü ayarını duzenleyebilirim. Ama siteye duz nlenmis halini nasıl atabilirim bilmiyorum.

  • Evet tekrardan yazmayacağım ses görüntü olayını sizle ilgili bi sorun değil zaten ama kötü olmuş diziden pek keyif alamadım kanalın yaptığı bu hata sayesinde. Mando bence en iyisini yaptı ne kadar uzasaydı bu olay kızın duyguları daha da ok incilecekti. Tamam şu an kendini aldatılmış hissidiyor ki öyle de zaten aldatıldı. Ama acı ve nefreti fala uzun sürmeyecektir olaylar fala uzamadığından. Bira mantıklı düşünürse anlayacaktır. He ne kadar bu zor olsa da . Barry ise arkadan güzel görünüyomuş 😀 Neyse başka bişi yazmak istedim buraya ama yazmıcam 😀 Zaten bileklerindeki yara izlerinden daha önce de böyle şeyler yapmaya meyilli olduğu belliydi. Bu olay kız kardeşinin de kalbini yumuşatıp daha çabuk abisini affetmeine neden olabilir diye düşünüyorum sadece. Annesinin konuşması da çok doğruydu ki geçen bölümde bununla ilgili bişeyler yazmıştım. Konu olarak içimizden bi konu aslında. Çoğumuz bu durumla karşılaştık ya da karşılaşabiliriz. Çk teşekkürler çeviri için

  • Mando zaten kısa boylu bir çocuk barry ondan da kısa 1.50 sanırım, ah ne tatlı cep herkulü😂😂❤

  • Çeviri için teşekkürler. Ses de bir kayma olmuş maalesef, yarısından sonrasını İngilizce altyazılı izlemek zorunda kaldım. Çok hüzünlü bir bölümdü. Aslında bu dizi 10-12 bölüm olmalıydı. 6 bölüme sığdırınca bazı yerler havada kalmış.

    Barry harika biri değil mi? Ses tonu olsun, mimikleri olsun, duruşu olsun. Taylandlılardan sonra oldukça hoş geldi gözüme, maskulen 🙂

  • Hadi bakalım bizi neler bekliyor bu bölüm gidişat iyi değil ama neyse :/ Çeviri için teşekkürller <3

  • altyazı ve sesten önde gidiyor zamanlamada bi sıkıntı olmuş galiba düzeltilebilir mi bilmiyorum ama yinede elinize emeginize sağlık

    • Merhaba, kaymalar orijinal videodan kaynaklı maalesef. Bizim tarafımızdan düzeltilebilecek bir konu değil.