Precise Shot

 

Ülke: Çin
Oyuncular: Joseph Wen, Xia Zhi Yuan
Bölüm Sayısı: 20 (Bölüm süreleri kısa olduğundan, hepsi birleştirilmiştir.)
Çıkış Tarihi: 18 Aralık 2020

Konu: Havalı tabanca atış yeteneği olan Shao Yi You, yarışma öncesi gerginlik nedeniyle birçok kez il ekibine katılamamıştır. Oğlunun psikolojik zorlukların üstesinden gelmesine yardımcı olmak için, babası özellikle yetenekli genç Shao Yi Liang’ı evlat edinmiş ve oğlu Shao Yi You ile yaşamasına izin vermiştir. Bu iki çocuk başta sürtüşme yaşasa da, zamanla sorunlarını çözmek için birbirlerine yardım etmeye başlarlar.

*Aslında BL bir yapım ancak yayın ülkesi Çin olduğundan Bromance türünde.

Bölümler;

IZLE

_OceanWind

26 comments

  • Sırf Çin yüzünden izlemeyecm en nefret ettiğim ülkedir daha fazla nasıl homofobik olabilirler merak ediyorum bromance olması da benim için önemli değil çünkü daha önce izledim ama gerçekten bromance olması çok saçma geliyor evet aşk hissediliyor ama bilmiyorum çok utopik geliyor kısacası izlemek istemiyorum

    • öldüm bittim yorumuna off gözümden yaz geldi nedense gamzenin sex günlüğündeki gibi hissettim Ruhumu al BL ver şeytan

  • Çok tatlıydı. Açıkçası korkarak izledim sonu kötü biterse diye de. Çok yumuş yumuş türden bir diziydi. Karakterler ve uyumları çok tatlı. Liang çok tatlıı ya onu gerçekten sevdim. You gerçekten akıllı biri ve yapması gerekeni yaptı.
    spoi:
    Böylelikle içi daha rahat edecektir. Torpil ile girmektense kendi başarısı ile girmek.
    spoi bitti.
    soft bir dizi ve izlemelisiniz.

  • Valla tayland ın tayvan ın japonyanin korenin elini ayağını öpeyim ki onlar “Bl ” yi yasaklamadilar bizden mahrum etmediler

  • Çin ebeni skim oç , yeminle bence bazı ünlü oyuncular falan çin vatandaşlığından çıksın bl çeksin “BL ” YAPsın sonra bu çine de kapak olsun birçok kişi çini biraksin onlarda yasagi kaldirmak zorunda kalsin yada çin cumhirbaskanini degistirek ve yasagi kaldirak yada isyan eylemleri yapsinlar o yasagi icat edenleri kessinler

    Oruabu çin

  • Bromance diye izlemeyeceğim diyenlere de laf edenlere de anlam veremedim, o zaman The Untamed, Beloved Enemy, Word of Honour gibi bir yapımları da izlemeseydiniz? Çünkü aynı şekilde Bromance diye geçiyor ancak BL bir yapım. Hani sizin için duygular önemliydi, tensel temas olmasa da olurdu? Hala bu konuyu aşamadıysanız bu sizin sorununuz, Çin’in bromance yapımlara bile izin vermesine şükretmeniz gerek. Çin geçen hafta erkek aktörlerin “feminen” görünmesini yasaklayan bir tasarı onayladı. Kısacası gelene de, bunu göz önüne alıp oynayan oyunculara da teşekkür etmeniz gerek. Yok saymak bu insanların emeğine hakaret çünkü.

    Her neyse, ben gerçekten çok beğendim. Birleştirilmiş hali daha iyi olmuş adeta film tadındaydı. Çok zevk alarak, başrollerinin kimyasına bayılarak izledim. Tam bir gençlik dizisi, özellikle Yiliang beni çok güldürdü ve sonunda Yiyou kabuğunu çatlatıp dışarı çıkabildi. Kalbimde bu iki güzellik yer edindi, çevirdiğiniz için çok çok teşekkürler Mor Fansub ve çevirmen JackyBoom!

    • lan bu çin insanlardan ne istiyor yazık oldu lay vb .bak şimdi insanlarn görünüşüne kıyafetine karışmaya kadar gidiyor yani durum orada saçmalık .kominist rejim mi dinlen dinlen kaç

    • ay unutmadan çinin bl yi yasaklayıp hala bu işten ekmek yemeye çalışması asıl saçmalık insanlar bu şekilde kısıtlanmamalı yarım bırakılmak zorunda kalan dizi var ya yasak diyip bu seyirciye hakaret aslında o nedenle bromance felan demesi sinirimi bozuyor çininin . bi rahat bıraksınlar insnaları ki ne yaptıklarını rahatça görebilelim

      • ben de keyifle izledim açıkçası. bl sine bromance ına takılmamak lazım bazı dizilerin. bu da öyle dizilerden bi tanesiydi .d ama açıkça hoşlantı vardı aralarında bi arkadaşlık felan değildi ki çocuk daha başlardan biliyormuş kardeşi olmadığını zaten.. resmen çocuğun hayatına renk kattı .. teşekkr ediyorum bende çeviri ve tek tek uğraştımadan bi bütün olarak yayınladıkları için sevgili belediyemize

        • hayda spo yedim durduk yere .
          bende hoşuma gitttiği müddetçe türe takılmam sadece çini esefle kınıyorum ne cevherler çıkacak ordan bi salsalar insanları bizi bıktırdılar kaç km öteden böyle ona içerliyom

    • Merhaba. benim için sonu önemli içime öküz oturmamalı 😀 sonu güzel mi? İzlemeli miyim ya 😀

  • Hay ben bu homofobik çinin içine edeyim. Bıktım bunların lgbt bireylerini yok saymasından. Bu yapımlar olmayınca lgbt birey sayısı azalacak mı? O insanların varlığı unutulacak mı? İçine edilen bir dizi daha…. Çok yazık

  • acaba cinde neden bl degilde bromance türünde yapiyorlar cok merak ediyorum acba bl dizisi cekmek onlarda yazakmi
    the untameddede öyledi birde guardianda onlarda bl dizisi ama bromance türü olarak yayinladilar wei ying ile lan zhanin bibirlerine asiklar ama asla 18 arti yokdu guardiandada yunlan ile shinweidede aynisi ama bakismalarda birbirlerine olan davranislardanda aslinda cok belli oluyor bl dizisi oldugu sadece 18 arti yok masum bir dizi cekim yapmislar
    bu dizide aynisi bence ask var ama masum ask bence böyle dizilerde güzel ben bromance tür dizileri seviyorum

  • allahin cezasi çin güzelim diziyi niye bromance yapıyorsun izlemiyicem sirf bu yüzden eski kafali olmakta cağ atlamiş ülke bundan sonra çine ön yargim var zaten kedi ve köpek yiyorlar bazi çinli ruh hastalari ayri bir nefret besliyorum onlara kore mükemmel japonyada tayland da iyi ama dilleri çok degişik geliyor hindistanlilar gibiler bence çok benziyor yemekleri felan tercih etmek istemediğim ülkelerden birisi başta çin olmak üzere sonra hindistan~ (kültürleri ve pis yaşamlarin dan dolayi) ve tayland ama tayland daha iyi aralarindan tabi

  • Ellerinize sağlık birleştirilmiş olması çok iyi olmuş bölümler çok kısaydı böyle izlemesi daha güzel.

  • çok güzeldi. Karakterler olaylar atışlar çok güzeldi.Ben sevdim. Birleştirmiş olmanızda harika. Çok teşekkür ederiz çeviri için.