57 comments

  • son sahneyi izlerken anıran bir benmiyim aaaaaahahahhhahahhh :))) meğer onu dinliomuuuuuuğuğuğuğuğuğğuğuğuuşş

  • Type’a yapılan tacizden başka bir şey değil. Travması olan bi karaktere böyle bi sahne yazan yazarın bilinçaltını gerçekten çok merak ediyorum. Ya da bunu romantik olarak gören kitlenin mantığını. Ne kadar rahatsız olmuş olsam da daha nasıl saçmalayacaklar abartacaklar onu görmek için izliycem.

    • yağğni %50 katılıom %50 katılmıom evet benimde birazcık hoşuma gitmedi bu olay ama hoşuna hiç gitmediyse izleme birde tharn trip atiyü adam rahatsız olmuş çık git yapma bişi demi ama o kısım dışında tharn ın bir s*pk gibi gösterilmesi de hoşuma gitmedi ama onun dışında pekte kötü deil bee

  • Ve ben 2 kez 1 sezona başladım nedense 2 sezondan daha güzel geliyor bana neyse hemen bititim zaten 😉

  • daha ikinci bölümdeyim tharnın eline sesine sakinliğine gülüşüne düşen ben imdatt amaaa

  • ABİ BEN HAKİKİ GERİZEKLAİYİM İKİNCİ SEZOM İKİNCİ BÖLÜMÜ İZLEDKM OF MALİM

  • reklamlardan açabilirsek izleyeceğiz umarım :d, o kadar reklam var ki bölümü açamıyorum bile. sabır sınıyor.

    • Ben VPN ile yi açıp okru dan izliyorum çok kolay ve mükemmel bir şekilde izliyorum öneririm

  • Hahahah bakalım nolçak Vallahi güzel ama bazı yerler hemm bence en sonda yine kavga yapçaklar

  • mega da izlediğimde aktarım kotası aşıldı diyor. vidmoly ise açılmıyor bölümü izleyemedim

  • Tharn ın ellerine bayılan bi tek ben olamam bence. Büyük ve kemikli çok seksi değil mi yaaa offf içim eridi resmen 😅😅 yalnız type umarım gay olmakla pedofilinin arasındaki en buyuk farkı anlarsın. Pedofili bir suçtur. Ama cezası da kısastır.

  • 3. Kez izliyorum evet 💓

    Her izlediğimde aynı tepkileri hatta fazlasını veriyorum, type yakalandığında sanki suç işlemişim gibi kafamı battaniyenin altına soktum :))))) bu arada techno’nun mimikleri acayip sevimli yaaa. Ay bir kere daha sevdim diziyi. Böyle giderse bütün konuşmaları ezberleyene kadar izlemeye devam edeceğim…. İyi ki varsın morfansub😍😍😍😍😍😍

  • Taypeye çok üzüldüm tharn taypeden çok hoşlanıyor o gıcık notu bile sakladı kıyamam ya sen bu çocuktan çok çekersin

  • Mark, yavrum evladım sen neden her dizide arkadaşlarının abisine yavşıyosun anlatsana biraz fckkgvkglgllfllclfl

  • Ya siz muhteşemsiniz fragmanlarını gördüğüm her diziye inşallah mor fansub da yayınlar çevirisiyle rahatça izlerim diyorum bi bakıyorum ki hepsi birer birer eklenmeye başlanmış ve çevirileri gelmiş hepinize sonsuz teşekkürler her baş rolleri beğendiğim gibi bunlarıda beğeniyorum senaryo sağlam ekip sağlam oyuncular sağlam çeviri hepsinden sağlam iyiki varsınız ben bu aileyi seviyorum yaa😊🥰🙆🏻‍♀️

  • Çokkk tatlılar yaaa kafayı yiyecem 💕💕💕💕💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 💕 Ama o fragman neydi öyle aboooooooooooo 🤭🤭🤭

  • ya yeteeeeeer! hangi çeviriye aşık olcağımı şaştım ayol hepsi müqemmmeeeeeel <3<3<3<3

  • Çok teşekkür ederim 🤗 bağış için yardımcı olamasam da (öğrenci olduğum için bağış yapamıyorum) 😭😭😭 size destek vermeye devam edicem ben

  • Canım OceanWind 😍
    Bölümde nickin yazmıyor olsa bile anlarım, sana ait olduğu o kadar belli ki. Üslubunu birebir yansıtıyorsun bayılıyorum senin akıcılığına 😭 Lütfen daha fazla dizi çeviiiir, lütfen 🙏

  • İnşallah diğer bölümler çobuk gelir sabırsıxlıkla bekleyeceğim teşekkür ediyorum emeği geçen herkese

  • Süper bir dizi gerçekten bayıldım Type yaşadığı çok korkunç bir şey gerçekten Tharn dan nefret etmesi doğal hepsini kötü olduğunu düşünüyor ama Tharn onun bu düşüncesini değiştirecek Tharn hoşlanmaya başladı bile tokat yedi yine de hastayken baktı yani ikilinin her sahnesine bayıldım gelecek haftanın tanıtımı da süper çeviri yapan arkadaşa sonsuz teşekkürler

  • Çok güzel yahu izlerken bitmesin diye dua ediyorum resmen.
    Yeni bölümleri dört gözle bekliyorum. Çeviri için çok teşekkürler❤️

  • Yeepp 1 saat önce baktım 2. bölüm yok tam uyuyacaktım tekrar bir bakayım dedim gelmiş.. Mutluyum teşekkürler

  • Bu gece uyku yok anlaşılan hem S.C.I hem de bu 🙈 yaşasıııın 😍
    Elinize emeğinize sağlık! ♥️