42 comments

  • keske ceviri geldiginde bildirim olsa salak gibi her dakika girmeme gerek kalmaz😂ve uzun zamandir morfansub takip ediyorum harikasiniz👍

  • Allahımmm ölüyorum buralarda kalbim yerinden çıkmak üzere ben ölürüm bunlaraaaaaa… Diziyi izlerken farkettiğim bir kaç nokta var açıkçası bazı yerlerin love by cahnce serisine benzediğini düşünüyorum baya baya esinlenildiğini düşünüyorum hatta ama beni rahatsız etmedi severek izliyorum sevmeyi geçtim izlerken kendimden falan geçiyorum..Maalesef türkiyede böyle şeyleri çok yaşıyoruz tabi ki sadece türkiye değil bir çok ülkede var aynı şeyler maalesef her insandan olumlu şekilde bakmasını isteyemeyiz saygı duyulmasını öğrenmeleri gerek sadece mide bulandırıcı pislik bir şeymiş gibi bakmayı bırakmaları lazım top ibne travesti gibi şeyleri söylemeyi bırakmaları lazım çok rahatsız edici insanların geri kalmışlığı ama hepsinden de günümüze ayak uydurmasını bekleyemeyiz her eşcinsel bireyin sex düşünmediğini öğrenmeleri lazım zamanla daha fazla insan bize hak veriyor insanları tanıdıkça anlıyoruz kitabın kapağına göre yargılayamayız buraya yazılacak şey var ama kısa tutmak en iyisi çevirmenlerimiz siz bitanesiniz emeklerinize sağlık ne zaman müsait olursanız canınız isterse o zaman yaparsınız çevirileri kimseye göre yaşayamazsınız sizinde bir hayatınız var sonuçta burada boş yapan insanlara kulak asmayın arkanızda duran bir sürü kişi var sizleri seviyoruzzzzzz <3

    • Love By Chance ile benzerliği, önceki seri ile bağlantılı olmasından kaynaklıyor. Onun dışında senaryo ve konu tamamen birbirinden farklı, tek benzerlik bağlantılı birkaç konudan ibaret.

  • Zamanında Norveççe bir mini dizi çeviriyordum -maalesef ki 8-9 bölümden sonra telif yedim- bir bölüm max 20 dakika ama çeviri abartısız 5 saatimi alıyordu. Bu kolay iş değil arkadaşlar hele aralarda bilinmeyen deyimler oldu mu tek bir cümleyi 15dk araştırdığınız oluyor, saniye saniye zaman ayarı yapmak da cabası. Bu yüzden adminlerin üstüne çeviri çeviri diye gitmek iyi değil (: Kolay gelsin diyorum

  • Dayanamayıp çevire çevire izliyim dedim arkadaşlar ısrarla tavsiye etmiyorum djshsjsgdjsj 10.30 gibi başladım saat biri geçiyor anca bitti ne zor işmiş bu hızlı çeviri falan istemiyoruz on yıl sonra atın duahdiwhdjwhsjwhsj

  • Bu dizi varken başka diziye geçemeyip çeviri beklemek bir tek benim yaptığım bir mallık mı dubswisgwjqhehhff

  • Günde 4 5 defa bakıyorum yeni bölüm yüklendimi diye bir an önce gelsin ya sabırsızlanıyorum 🤗🤗emeğinize sağlık

    • Dizi yeni yayınlanıyor. Yayın günleri Pazartesi. Yani orijinal bölüm yayınlanmadan çeviri vermemiz mümkün değil.

  • 3. Bölümü görünce bi kaldım. Çok güzel bölümdü. Fellik fellik 4. Bölümü aradım sonra orjinal dilinde 😅 dizinin yeni yayınlandığını da böylece yeni anladım. Keşke biraz daha geç rastlasaydım diziye, o zaman bir sürü bölümüm olurdu izlenmeyi bekleyen. Yeni bölüm yüklendiğini görünce kalp spazmı geçiriyorum 😂 Yayınlanır yayınlanmaz çeviri yapıyosunuz sanırım çok mutlu ediyosunuz. Emeğinize sağlık morfansub 🙏🏻😍

  • Artık Type’in travmasını rine anlatmasını ve yanlız olmadığını bilmesini ve hissetmesini istiyorum. Çünkü o konuşamadıkça ben burada eğilip bükülüyorum. Tharn bilse, onu sarıp sarmalamasa da bizde bir rahat nefes alabilsek artık. Ancak Tharn’ın hikayeside hiç anlatılmıyor. Onun geçmişi nasıl acaba? Acayip merak uyandırıcı bir dizi. Çeviri içinde ayrıca teşekkür ederiz.

  • Artık pazartesi günlerini iple çekiyorum yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum çeviri için teşekkürrlerr mor fansub 🙂

  • Siz bir harikasınız gerçekten. Elinize emeğinize sağlık. Bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum. Çünkü çok yoğunsunuz, okul hayatınız var ve buna rağmen zaman ayırıp çeviri yapıyorsunuz. Çok teşekkür ederiz mor fansub. Mükemmel bir bölümdü.

  • Nolur yeni bölümü hemen yükleyin yaa çok merak ediyorum lütfennn biliyorum işiniz çok ama lütfennn 🤗🤗🤗

    • Bilginiz yoksa lütfen yorum yapmayın.
      Dizi orijinal olarak yeni yayınlanıyor zaten. Diğer bölüm pazartesi yayınlanacak, nasıl çeviri verebilirim?

      • Bence önyardıyla yaklaşmayın bu kırıcı çünkü. Belki yeni keşfetmiştir siteyi fazla bilgisi yoktur, güzel bi dille anlatabilirdiniz bunu bu kadar sinirlenmeye gerek yok bence 🙁

        • Defalarca aynı şeylerin üzerinden geçiyoruz. Siteyi yeni keşfetmiş olsanız bile şöyle bir gezersiniz ne var ne yok diye. SSS kısmında tüm soruları cevapladık zaten.

    • Arkadaşım dizi yeni bölümü orijinal sayfasında yayınlanmadı ki morfansub çevirisini yapsın biraz mantık ya

  • Çok güzeldi bölüm çok teşk çok sevindim yüklemeniz morfonsup elleriniz kollarınızı sağlık emeği geçen herkese sonsuz teşk çok güzel bi dizi olduğu için sabırsızlanıyorum

  • Cidden harika bir bölümdü.Elinize emeğinize sağlık.Bölüm zaten başlı başına efsaneydi.Özellikle banyo sahnesi süperdi.Çok güzel çekmişler.Ama nedense Tharn oyun oynuyormuş gibi geldi.Neyse bekleyip göreceğiz.Ve son olarakda fragmanın sonunda Type ın söylediği şey çok iyiydi.Sonraki bölümü merakla bekliyorum.

  • Evvet yine muhteşem bir servis morfansup belediyesinin başarılı elamanları le bu reis gine heubesinş unuttu galiba yada daha tatilden dönmedi niye bu heybeyi doldurmuyo yav
    İreyis bey oardon hanım heybe noldu heybe
    Çok Teşekkürler hepinize çocuklar emeğinşze sağlık

  • Ne kadar hızlısınız çok seviyorum sizi çeviri için çok teşekkürler.Totem yapmıştım yeni bölüm yüklenmediyse ders çalışacağım diye açtım bilgisayarı bir girdim yeni bölüm.Neyse bölümden sonra ders artık. 😀

  • Mor fansub sen şapşik misin acaba vala yeminlen hellal olsun ya sizleri çok seviyorum iyiki varsiniz siz efso sunuz ve benim flim kahramanimsiniz ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘❤💚💙💜💛💘❤💚💙💜💛💘 mor fansub ailesini çok seviyorum.

  • Elinize ve emeğinize sağlık.kolay gelsin.guzeldi.tipik thai dizisi ama izlemesi zevkli adamı eğlendiriyor bizimkiler gibi germiyorlar

  • Güzel bir bölümdü Tharn ı ben de anlamıyorum Type a çok fazla iyi ve yakın davranıyor bir insan yeni tanıştığı üstelik cinsel seçim yüzünden ondan nefret ettiğini söyleyen birine bu kadar iyi ve yakın davranmaz bunun altından bir şey çıkacak bence ya daha önce tanımışlardır ya da Type a ders vermek için oyu oynuyor iki oyuncu da süper gerçekten ben bu dizi de baş roller dışında başka çift göremedim Tharn ın arkadaşı dışında başka sevdiğim karakter de yok zaten çeviri için sonsuz teşekkürler emeğinize sağlık

    • Buradaki bir yanlışı düzeltelim. Cinsel “seçim” değil cinsel “yönelim”. Çünkü kimden hoşlanacaklarını veya hangi cinsiyetten hoşlanacaklarını bilerek ve isteyerek seçmiyorlar tıpkı bizde (yani ben ve benim gibi heteroseksüeller) olduğu gibi. Böyle doğduğumuz ve bizim irademizden bağımsız olarak var olduğu için adına seçim değil yönelim diyoruz.

  • Siteye ilk girdiğimde ilk işim reklamları tıklamak oluyor unutan arkadaşlarada bi hatırlatma olsun gelelim dizimize bölüm çok güzeldi hele şu meşur banyo sahnesi ben tharn nın hislerinden tam emin olamıyorum seviyormu yoksa typenin yaptıklarınından dolayı ondan kendine aşık edip intikam mı alıcak tam bilmiyorum izleyip görücez frağman çok iyi oyuncuların birbirine uyumuda harika çeviri içinde ellerinize sağlık 💑💑💑

  • Kalbim dayanmıyor artık çok güzeller 😭 Çeviri için OceanWind a teşekkürler 🧚🏻‍♂️

  • aman allahım bu nasıl bölümdü öyle banyo sahnesi acayip iyiydi ayrıca 4.bölüm fragmanında type’ın söylediği şey .d
    çeviri için çoook teşekkürler❤️

  • Mew her koşulda, yılmadan yıkılmadan mükemmelliği nasıl yakalıyor anlamışdeğilim.

  • Ahh mew mew mew sen nasıl insansın ya resmen kalbe zararsın 😍 Gülüşün olsun, kol damarların olsun, su içerken ki halinde gulf gibi benim de içim gitti😍😍 Yalnız son fragmandaki son kısımda ben iptal şimdi 1 hafta bekle bekleyebilirsen 😍 Bu arada elinize emeğinize sağlık bu çeviri için iyiki varsınız 💕💕

  • Şu banyo sahnesinde kullanılan hafif tempolu müzik çok iyi seçilmiş alakasız romantik müziklerle yapılan sevişme sahnelerinde cringe oluyordum açıkçası, Asya dizileri kategorisinde izlediğim en iyi BL sahnesiydi

  • Iki gündür sürekli bölüm geldi mi diye bakıyorum biliyorum ki mor fansub hemençık yapar. Ellerinize sağlık ateşli bir bölüm hemen izleyeyim

  • Yeni bölüm gelmiş mi diye bakayım derken bölüm beni selamlar 😂sizede selam olsun ey mor fansub ekibi 👋sizi elbette ki seviyoruz …❤️

  • f5 atarsın ve 3. bölüm gelmiş olur.. Tanrım bu harika bir şey dşlsadsşaldsksa kralsınız krallll