The Shipper

Ülke: Tayland
Oyuncular: Prigkhing Sureeyaret, First Kanaphan, Fluke Pusit, Ohm Pawat, Piploy Kanyarat, View Benyapa, Jennie Panhan, DJ Dada
Bölüm Sayısı: 12
Çıkış Tarihi: 22 Mayıs 2020

Konu: Pan ve Soda, okullarında öğrenci olan havalı atlet Way ve seçkin öğrenci Kim’i shipleyen, ikisi hakkında kurgu yazan iki genç kızdır. Kim ve Way ise kedi-köpek gibi gözükseler de, aslında yakın arkadaşlardır. Bir gün yazdıkları kurgu yüzünden kavga çıkınca, Way’in okuldan atılması kararı alınır ama Kim buna engel olur. Çok üzülen Pan’ı o gün Kim eve bırakırken, yolda kaza geçirirler ve Ölüm Meleği ile tanışırlar. Ama ikisi henüz ölmediğinden Ölüm Meleği onları dünyaya geri gönderir. Ancak büyük bir sorun vardır! Hastane uyandıklarında Pan, Kim’in bedenine, Kim ise Pan’ın bedenine geçmiştir ve tüm bunlar Ölüm Meleği’nin hatasıdır. Tekrar değişimleri için beklemeleri gerekirken, Pan bu süreçte krizi fırsata çevirmeye karar verir. Kim’in bedenindeyken, Way’i kendine âşık edebilecek midir? Yoksa hiç bilmediği şeyleri öğrenmek, herkese ağır mı gelecektir?

Bölümler;

1. BÖLÜM 2. BÖLÜM 3. BÖLÜM 4. BÖLÜM 5. BÖLÜM 6. BÖLÜM

_OceanWind

29 comments

  • İzlediğim BL diziler içinde kurgusu en eğlenceli ve başarılı olanlardan ilki değilse ikincisi.
    Laf olsun diye başladım, hüp diye bitirdim. Tavsiye ederim.

  • Öncelikle çeviri için çok teşekkür ederim, youtubeda gördüğüm bi diziydi. Morfansub’da görmek acayip keyiflendirdi. Sizi okru üzerinden takip ettiğim için orada görmeyince çevirmemişsiniz sanmıştım hatta.
    Ve neden kötü yorumlar yapılmış hiç anlamadım. BL olmayışı ya da süreç sizin istediğiniz gibi gitmediği için mi hoşnutsunuz bilmiyorum ama gayet hoş bir dizi. Akşam oturup çerez niyetine izlemelik. Tabi olumsuz yorumlar olur olmalı ama zannımca Ohm Pawat’ın bl çifti olmayışına yakınanlardan ötürü olumsuz yorum yapılıyormuş gibi geldi, e alışkınız Ohm’un bllerine ama Ohm burada bütün dizileri/filmleri arasında en karizmatik rolünde bence, benden küçük ama bayılıyorum ya herife 🙂
    Onun dışında K-Drama izleyenler bu tür fantastiğe (tabi bu biraz daha budistvari fantastik fantazim :D) acayip alışık olduğundan onlara eğlenceli gelmiştir. Ben fantastik çok sevmem ama bazen keyifli de oluyor ya dünya böyle de olsa fena olmazdı dedirterek 😀 Ve kurgu çok iyi olmasa berbat asla değil, oyuncuların oyunculuğu da gayet güzel.
    Güzel bi dizi umarım çevirisi yarım kalmaz bayadır güncellenmedi çünkü :((

  • Konusu bile izleme dedirtiyor. Bl değil, başka bir şey de değil. Bu resmen bir erkeğin bedenindeki bir kadın ile başka bir erkeğin aşkı. Sadece oyuncuları sevenler, hikayeyi boş verip görüntüden hoşlananların izleyebileceği bir dizi gibi.

  • Umarım yeni bölümler çok çabuk gelir meraktan helak oldum😅
    Bu arada ortada verilmiş bir emek varsa o hiçbir zaman çöp değildir

  • Dizi akıcı ve güzel bir şekilde devam ediyor. Başlayıp başlamamak arasında kalmıştım. Bence fena değil. İzlenebilir. Verdiği mesajları da güzel bence.

  • Abi siz niye böylesiniz? Beğenmediyseniz beğenmediniz tamam ama neden insanların fikirlerini de etkiliyorsunuz. Ben beğenmedim ama belki siz beğenebilirsiniz falan deseniz neyse de çöp falan demeniz saçma yani. Ayrıca gayette akıcı ve güzel dizi. Sizin için kaliteli dizi,senaryo nasıl bilmem ama bu dizi gayet kaliteli.Düzgün eleştiri yapmayı öğrenin.İnsanların emeklerine çöp demek eleştiri olmuyor çünkü.

  • İki bölümü izleyip ilerleyen kurguyu tahmin edip hemen son bölüme bakıp izlemediğim için kendimi tebrik ettiğim dizi. Bir videosuna denk gelip bakmıştım ama alakası yok. İzlemeyi düşünen olursa ben tavsiye etmem

  • başka bir sitede izlemeye başlamıştım bu diziyi çeviri kötü diye bıraktım ve lanet olsun ki dün yanlışlıkla instagramda dizinin sonunu görüp çöktüm şimdi burda görünce izlemem lazım ama sonunu bile bile nasıl odaklanacam bilmiyorum

  • Daha önce final yapmış bir dizi olduğu için muhtemelen çeviriler çabucak gelir size iyi seyirler arkadaşlar ben izleyip bitireli 1 sene olacak 🥰

  • yaa konu çok tatlı duruyor, fish upon the sky ve IPYTM final yapıyorlar diye üzülüyordum izlyecek yeni şeyler geldi çok teşekkürlerr