30 comments

  • Pf yarın okul var ama izlemeyi bırakamıyorum ya çok güzeller ama neden bu kadar az bölüm :((((

  • bir fujoshi olarak bu erkeklerin oldugu evde yaşamak nasıl bir şans ne güzel olurdu bize niye nasip olmuyor

  • chon ton ile olsun istiyorum ama o zamanda Na üzülür diye istemiyorum. bu dizi beni çok çelişkide bırakıyor. ve ton’un ne kadar etrafındaki baskıyla öyle bir insan olsa da umarım fazla çektirmez yavrucuğumuza

  • Belli ki Na’nın bugüne kadar gerçek arkadaşı olmamış sadece zengin olduğu için yanında durup ilgi göstermişler bu sebeple Na da zengin olmasa arkadaş edinemeyeceğini sanıyor. Na’yı dizinin başından beri seviyorum zaten. Tatlı, yakışıklı ve iyi bir çocuk. O da mutlu olmayı hak ediyor

  • Thon, düzüm diye kendine bu kadar güvenme aslanım spagetti de ıslanana kadar düzdür. Diğer bölümlerde göreceğiz seni

  • YAA UMARIM NA’YA TEK BEN ÜZÜLMÜYORUMDUR…
    İLK BÖLÜMDEN BERİ CHON İÇİN UĞRAŞIYOR ÇOCUK. ZÜPPE HAREKETLERİ SANKİ ÖYLE OLMAYA MECBUR BIRAKILMIŞ GİBİ, AMA ZAMANLA ÖĞRENECEKTİR. THON’UN KENDİNİ BİLMEZ, TOXIC, ASABİ TAVIRLARINDANSA BEN ŞİMDİLİK NA İLE OLMASINI TERCİH EDERDİM…
    ÇOCUK RESMEN HOŞLANDIĞI KİŞİNİN, HOŞLANDIĞI KİŞİ İLE OLMASINA YARDIM EDİYOR VE HALA BİR İHTİMAL OLABİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYOR BU BANA YAKTIRIR AGA…

  • Çeviri için sonsuz teşekkürler emeğinize sağlık bölüm yine süperdi Amp cadısı olmayınca dizi daha zevkli ve keyifli oluyor bence ama ne yazık ki gelecek bölüm de göreceğiz bu ara da haftaya yılbaşı Tayland dizileri de bizim diziler gibi ara veriyor mu bilgisi olan var mı merak ettim neyse Ai ile Ni ve Miriam olmasa bu dizi çekilmez kesinlikle üçü de çatlak gerçekten dizinin neşesi enerji kaynağı onlar bana göre Ton hala kardeşim ayaklarında kendini kandırıyor kıskançlıktan çıldırıyorsun işte ne kardeşi insan kardeşim dediği bir insanı tamam korur sahip çıkar ama bu kadar kıskanmaz hayatına müdahale etmez yahu bal gibi aşıksın artık gelecek bölüm dayanamıyor sanırım duygularını fark ediyor ama asıl bundan sonra kötü şeyler olacak gibi kendini daha yeni kabul etmişken bütün okulda duyuluyor kesin Amp cadısının işidir bakalım Ton nasıl başa çıkacak bir de baba var tabi o da öğrenirse daha da kötü olacak zavallım Chon nun başına gelecekler çünkü kesin herkes onu suçlayacaktır maalesef bir de benim düşüncem Amp cadısıyla Ton nun babası birlik olup bunları ayırmaya çalışırlar mı tam dram olur o zaman hiç sevmediğim konulardır neyse Na yı ilk başlar da sevmemiştim ama bu bölüm sevimli geldi o da üzülen taraf olacak maalesef aslında Pang la olabilirlerdi bakalım neler olacak

  • Çok tehlikeli insanlar arasındasın Thon acıyorum sana 😀 Gene çok güldüm ya 😀 Na ya da ayrı bi parantez açalım gerçekten çok iyi kalpli ve klas biri olduğunu gösterdi bu blümde. Tabi Chon ile Thon un bir arada olmasından yana gönlüm ama bence Na da Pang ile olacak gibi. Bu ikiliye de sevinirim. Ama gelecek bölümde yumruğu yiyecek Thon dan zavallım 😀 Son haddeye getirip duygu patlaması yaşatacaklar Thon a 😀 O resmi niye çekip paylaştı anlamadım yalnız. Neyse bunları haftaya konuşacağız. Çok teşekkürler çeviri için

  • Kıskançlikbir yere kadar miş ozet bolumde8 de saanirim itiraf ediyor sevdigini lakin arkadaslari escinseldiye sorun lar cikaracaklar

  • Bu diziyi çok seviyorum ya. Hele ki Ai ve Ni karakterini neden onların sahneleri kesiyorlar ve öpüşmelerini göremiyoruz bir anlam veremedim. Mike ve Toptap için ayrı bir dizi olmalı. Ya da Ai ve Ni nin geçmişleride olabilir *-* Keşke çekilse.
    Çeviri için sonsuz teşekkürler Mor Fansub ekibi 🙂

    • Kesinlikle katılıyorum Mike ile Toptap hep yan karakterleri oynuyor baş rol olsalar bayılarak izlerim öpüşme sahnelerinin neden olmadığını ben de anlamıyorum oyuncular daha önceki dizilerinde öpüşüyorlardı burada neden yok saçmalık yani

  • P Thon kıskanmıyor ki kuduruyor resmen ama P Na da az degil hani ya tutarsa deyip yürüyo valla… Eglenceli dizimizin devaını bekler saygılar sunarız efenim .Teşekkürler…

  • Yazık günah şu çocuğa ya bi anda tüm çevresinin gay olduğunu hatta en yakının ondan hoşlandığını öğreniyo daha kendisine kabullendirememiş chondan hoşlandığını oyun oynuyorlar yavrucağza NFLDNDLDNLWNFLDNDLS

  • Süperdi ya o kadar keyifle izledim gülümsemekten çenem ağırdı 😀 Çok güzel gidiyor ya haftaya beklemek çok üzücü 🙂 Çeviri için teşekkürler <3

  • Emekleriniz icin tesekkur ederim MorFansub ekibi. Iyi ki varsiniz. 😇 sayenizde boyle guzel dizileri izleyebilme firsatim oluyor. 💙

  • Çeviri için teşekürlerrrr 🙂 Şu an sevinçten delirebiliriiimmm. hemen izlemeye gidiyorummm .(SİZİ ÇOOKKK SEVİYORUM MORFANSUB EKİBİ)

    🙂