39 comments

  • İŞİCEM BAŞROL OYUNCUSU TATLI OYUNCU HANİ KARDEŞİME BENZİYO TİPTEN UF ÖVŞLSDÖOGVKAPOWLCP CİDDİ OLAMIYORUM

  • mal mal sırıtıyorum her sahnede basroller bile hosuma gidio o kadar yani ve şu üçlü gruptaki yemek isteyip makyaj yapan kız cok kafa renk katıyo bence seriye ve yine yazmıstım SHİPİMİ BEKLİOM HADİ BE FEELSSS

  • Yatağımı o kadar tekmeledim ki resmen arizona kertenkele çiftleşmesi yaşadım ayhhh buneggghhhh çok iyi daha önce bir sürü BL dizileri izledim ama Tharntype ve 2gether dışında hiçbir BL dizisi ilgimi çekmedi bu ilk diyorum sonunda aradığım diziyi buldum KWBWLWKNWKWNWKW burada daha çok çift var😌😌😌

  • Ya siz kafayımı yediniz abi zaten depresyondayım biraz yaşam sevgim gelsin diye asya dizileri izlemeye başladım bu dizi daha da mahvediyor abi ldsgjsjgksjkjkdfhnkjdfhkldf

  • Ay tövbe bismillah 15.34 te ben korktum be bir an
    Yerimden zıplattı düşüyordum yataktan yemin ederim. Jdkdkksksksms 😱🤯😂😂😂

  • Çiftler çok güzel dayanamadım izlemeye başladım on numara dizi olmuş bence. Çeviri için çok teşekkürlerrrr

  • Pharm’in gözleri aşırı güzel degilmi ve korn karizmasıyla yakıyo geciyo çocuk. Emeğine sağlık Thwip 🙏🏻 Teşekkürler mor fansub💜

  • Bazılarınız niye bu karakteri bu oynuyor falan demiş ama bu dizi bir kitaptan uyarlama ve kitaptaki karakterler de dizidekilerle çok benziyor. Biraz Ingilizceniz varsa wattpad’den okumanızı tavsiye ederim. Çeviri ağır bir ingizce değil. Böylece karakterleri ve olayları daha iyi anlamış olursunuz.
    Mor Fansub belediyesine de tekrar teşekkürler.

    • Nerede bulabilirim acaba hikayesini hangi isimde yayinlandigini soyleyebilir misin ? Hikayesini okumak isterim 😇🙏🏻

  • Dizi bitene kadar baslamayi dusunmuyordum ama tutamadim kendimi bir sonraki bolumleri sabirsizlikla bekliyorum. Cok tatli bir cift 😅

  • bizim yüzücülük klubü başkanı dean önceki hayatındaki hali aşırı karizma degilmi neden sonraki hayatında o kişiyi oynatmadılar ki oyunculugu daha iyi daha hoş bence

    • katılıyoruuum reenkarnasyondan önceki ekibin oyunculukları daha iyi ve ekranda daha çok yakışıyorlar keşke ikisi oynasaydıı

  • Tamda yerinde bitirdile yaaaa la bu ae nedlyo burda diziye girdiği gibi ağlattı beni sabalak yaaa eskiden hep gururlandırdı beni ha bak loev boy cenc ikinci sezon geliyormuş cevirirsin dimi ocean find gi valla çok güzel yaaaaaa

  • Dün izleme fırsatı bulamamıştım bi baktım hemen çevirmişsiniz yaa süpersiniz! 😍
    Elinize emeğinize sağlık! ♥️

  • Daha dün yüklenmesine rağmen hemen çevirmişsiniz..Ne desek boş bütün emekleriniz için teşekürler

  • Team ve Win arasında bi şey mi oldu? Soyunma odasında bi imalı konuşup baktı sanki. Ayrıca çeviri için çok çok çok teşekkürler. Her ne kadar ingilizce olarak izlesekte türkçe altyazılı izlerken daha bi güzel oluyor

  • Normalde dizinin çevirisi bitmeden baslamam diziye ama bu morfansub dizileri icin uygulayamadigim bir kural olup çıktı. Siz çevirmişsiniz bende hemen izledim. Elinize emeginize sağlık.