23 comments

  • 3:52 ÖYLE SÖYLERSEN YANLIŞ ANLIYCAKLAR DİYOR PUHAHHAHAHHHAHAH ALLAM YARABBİM ÇOK TATLI YAA .ANLADIK TAMAM GAY DEİLSİN .AMA Bİ SÜRE SHİP OLARAK TAKILIN Kİ DİZİ DAHA BİR TUTSUN .YA VARYA PAÇANIZDAN ACEMİLİK AKIYOR AMA ÇOOOK TATLI YİNEDE.SİZ BU İŞİ ÖĞRENCENİZ DE BİZ DE BURDA SİZ ÖĞRENESİYE KADAR YAŞLANCAZ NAPALIM TAYLARLA ARTIK İDARE ETCEZ .JASHJKAKJHKHKHKHJKHKHJHJHXGAJHS
    BİZ SİZİ SHİPLEMEYE DEVAMKEEEE OLSUNDU.

    DİYORKİ DİZİYİ ÇEKERKEN BAŞLARDA ARKADAŞLARIMIZ TEPKİ GÖSTERDİİ….AMA CANIM BAK ŞİMDİ ASLINDA BUNLAR SÖYLENMEMELİ.EVET FARKINDAYIZ BİZDE APTAL DEĞİLİZ SİZİN İÇİN YENİ BİRŞEY VE BİZDE SİZZDEN FAZLA BİŞİİ BEKLEMİYORUZ AMA.PİYASAYA BU SEKTÖRDE GİRCEKSENİZ FAN VİDEOLAR BÖYLE OLMAZ Kİ.DAHA ÇOK DİZİYİ TANITMALARI LAZIM…VALLA ÇOK ACEMİLER.VE 2SİDE GAY DEĞİL BURDAN BUNUDA ANLIYORUZ.YANİ FUJOSHİLER BOŞUNA SHİPLEYİP OLMUYCAK DUAYA AAMİN DEMESİNLER…ALTTARAFI BİR DİZİ İZLEDİK BİTTİ MODUNA GELDİ ŞUAN DA…..GERÇİ HER BL DİZİDE BÖYLE OLMALI AMA NE BİLİM ..İŞTE HERNEYSE BİZDE ODA YOK EN AZINDA SİZ BÖYLE DEVAMKE MADEM GİTTİĞİ YERE KADAR SEKTÖR.

    • Gay deyiller mis gescekler bunları biz ne gay olman gay dizileri izledik opusmeden biten erkek lerden hoslanmayan birisi bi erkekle opusemez benceee acemi kabulleneme bence çaylak ama sevimliler

  • O kadar tatlı ve güzel cevaplamışlar ve uyum içerisindeler ki.
    Ama benim en çok dikkatimi çeken 2 gün içinde mor kuşağa geçmeleri oldu 😂 extra bir hayranlık uyandırdı.

  • İstedikleri gibi algılayabilirler dediği için istediğim gibi algıladım xlsçxçaçx feelsten öldüm teşekkürler

  • Kisa ama guzeldi bu yarz dizileri izlemeye yeni basladim tavsiye dizi si olanlar insgram: fashions bzkr hesbimdn tavsiye bekliyorum sanirim yorum yapanlar dizi secimini biliyor

    • AYNEN HEEEE BAYA BENZİYOLAR BEN DE DİYORUM KİME BENZİYOR BU ÇOCUK…AMA TABİİİİİ SARAWAT DAHA YAKIŞIKLI BENCEEEEEE Hİİİİ.YANİ.BUDA YAKIŞIKLI AMA SARAWAT DAHA BİR …PÖFFF NİYE SEÇİM YAPIYOSAM NASIL OLSA İKİSİDE YAKIŞIKLI AMK VE BANA KALMICAKLAR YA .BOŞUNA HEVESLENİPTE YORUYORUM KENDİMİ SJDKJASDHKJASHDJKAHSDKAHSJDHK

  • Shipper kalbim artık korelileri shiplemeye karar verdi djjdjdjdjdj
    Tayland , Filipin bunların yarında halt etmiş cidden . İnşallah daha çok Kore bl dizisi çıkar . Daha samimi ve hoş duruyor . İyi ki böyle bir diziyi keşfetmişim . İnşallah sizde keşfedersiniz.💜💜💜💎✌️🥀

  • Allahım tepkileri beni öldürecek cinsten daha fazla dayanamıyorum bu çiftte🤦🏼‍♀️❣
    Emeğine sağlık feyrem çokca kalp💜💜💜

  • Merhaba, sitenizi çok beğeniyorum aynı şekilde yaptığınız işler de çok beğenerek takip ediyorum sormak istediğim bir soru var “Social Death Vote” dizinin çevirecek misiniz? Hiçbir internet sitesinde türkçesi ve ya ingilizcesi yok. Çevirirseniz çok güzel olur 2gether dizisindeki sarawat karakterini canlandıran Bright oynuyor

  • Videonun ses sorunu Viki’den kaynaklı yani orjinal kaynak da aynı bu şekildeydi. Umarım bunu hoş görürsünüz. İyi Seyirler.