47 comments

Yok için bir cevap yazın Cevabı iptal et

  • Öneriler üzerine seriye 9. bölümden başlıyorum. SPOİİ—————- Kaengin bara girişi neydi öylee yaa!!! Off vallaha çok yakışıklı..Giyimi falan harika kim giydiriyorsa şahane giydirmiş 10/10 ! Ayrıcaa Kaengini kırmızı giydirmeleri, sahnenin de kırmızı olması falan çok güzeldi, bayıldım.Sırf Kaengin için büyük ihtimal 10 kere daha izleyeceğim.Bir dizi çekilmeli Kaengin ve Puthunun olduğu.Sürekli izleriz ya umarım olur…Zaten seriyi izleyenler hep 9. 10. bölümü beğenmiş bence kesin yaparlar.(Bir anlaşmazlık vb olmazsa)Bu arada Puthun öğretmenle flörtleşirken hızlı hızlı geçtim o sahneleri…Kaengine çok üzüldüm, ciddi düşünüyorsa bu ihiyac anında yatıp kalkma bitmeli.Bu şekilde kendine kötülük ediyor Puthun onun diğerleri gibi olduğunu düşünüyor…

  • puthun bu kadar şerefsiz olacağını düşünmemiştim küçük çöreğim yakışıklı yavrum kaengi nasıl da üzüyor çocuk aşık olduğunu daha nasıl belli etsin puth da önünde bal kaymak varken başka bir şey arıyor çok sinir oldum. ya peki mor fansub sen olmasan bizim halimiz nece olurdu aşksın teşekkürlerr

  • english sub izlemiştim ama türkçesine yeni vakit bulabildim yine de yazamadan geçemem bu seriyi izleme sebebim yeminle ikisi yaa o kırmızılar nasıl yakışıyor eridim bittim… ve ve kaengin baştan beri putha aşık olduğunu düşünüyorum umarım herkes öyle düşünüyordur :.( ve böyle bller sevenler topluluğu tarzı bir grup yok mu ya asdfghjhgf tek başıma evde çıldırıyorum sdfgfhjnhfgds

  • Kaeng in aşkını hissettikçe ve tutkusunu aklıma Feridun Düzağaç ın Alev Alev şarkısı geliyor ya. Direk uymuyor mu ama sözleri de?

    Ayrıca yani onların enerjisi öyle bir her yeri sarıyor ki cidden alev alev.. Kaçıncı kere izlediğimi sayamıyorum artık..

  • Kaeng senin için çok üzülüyorum 🙁
    SPOİ
    Benim bile canım acıdı o cümleyi duyunca.. küfür etse, dövse bu kadar koymazdı..
    Payu seni hiç gözüm tutmadı.
    Puth şrfszlk yapma adam gibi davran. Derdin ne senin? Boş değilsin farkındasın? Kaeng’in de duygularının farkındasın. Boş tribe girip ne Aşk-ı Memnu yaşatıyorsun bize.

  • Seride beklediğim çift sonunda,, Kengin aşırı tatlı olması ama Puth’u kıskananın o olması, senarist farklı davranmış. Just friend modu çok iyi olmuş ama az jealous zamanı bence ya Kengi kudururken görmek istiyorum aşırı çekici off

  • daha girişten aşık oldum sonra noluyomk dedim bacaksıza bak sen öğretmenin o senin ıbfıbrgıwbojsbnfıerbıpeh

  • gittim dayanamadım ingilizcesini izledim başta… ama yine türkçesini bekliyordum dört gözle.. hiçbir ikili bölüm şu çiftimin yamacına yaklaşamadı ya bu kadar efso yakışan bir çift daha görmedim why are u sonxsaifahı bi de bunlar favori çiftim oldu artık. VE HAYATIM BOYUNCA BİR KIRMIZININ BİRİNE BU KADAR YAKIŞTIĞINI HİÇ GÖRMEMİŞTİM. o kadar iyi bir seçim olmuş ki giydirenlere çok çok çok çok çok çok teşekkürler bana bu şöleni yaşattıkları için…

  • Kırmızı aşkınaaaaaaa 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️ Karng bebeğim sana nasıl güştüğğmü görsen puth eyvallah etmezdin 🤤🤤🤤🤤🤤
    Puth niye üzüyorsun benim bebeğimi zalımın oğlu ya 😭😭 kaeng payu bin basar kör müsün evladıyım sen.

  • Ahhhhhh sonunda beklediğim bölümmmmmmmm iyi ki varsınız morfansub ekibiiiiiiiii💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

  • 15000.kez bir de,Türkçe olarak şu efsane ikilimizin en güzel bölümünü izleyelim! Emeğinize sağlık . :))

  • Keang in bakışları çok anlamlı öküz puth anlamıyorsun ok de seks partnerin varken başkalarının peşinden koşmak ne ve sürekli keang ı görmezden gelip hiçe sayiyorsun anca yatakta görebiliyorsun ne kadar sadece partner de olsanız birbirinize saygınız olmalı

    • yorumun tam bı saçmalık njdjdsfdhsjk dedıgın gıbı sevgılı degıller sadece sexde partnerler sevgılı olmadıklaırnı zatenn bırbırlerıne soyledıler bıseyler hıssedıyorsa bu o an keang ın sorunu asıl saygısızlık puth un peşinden koştuğu cocuğaydı

  • Yaw o değilde ben baştaki çocuğa üzüldüm yaw ama aynı zamanda bu bana bir fikir verdi, Puth ve ona fic yazabilirim 😃

  • Hepsi harika dizi oyuncularının kudurtucu bl dizi bağımlılığı benide sanrim gy yapiyor 😮😉

  • Puth ebeni sk.m ok?
    Amk güzelim çocuğu üzdün ya siktir git bak küfür ettirdin ama defol mk okay ?

  • keang ın ilk başlarda bara bi girişi var zaten demir eritir .d yok yani çocuk sinemaya çağırıyor gizliden alışveriş merkezine çağırıyor daha ne yapsın bu sanıyor ki sırf libidosu yükselince ilgileniyor ondan ciddi görmüyor bunu.. gerçi ne kadar çekim olsa da yatakk harici pek konuşmuyorlar da ama keang yanık yani puth ne düşünüyor bilmiyorum.. en ateşli çiftimizin ilk bölümü kavurdu ikinci bölümü sallasın .d teşekkürler çeviri içinn..

  • Yeni bolumler gemiş off bu arkadas gurubunu bir diziye siğdirdinya hepsi süper yakışıklı kudurtucu 😋 of ya bl dizi kolik oldum sanirim bende gy oluyorum😮muhetsemler

    • Platonik olduğum çocuğa benziyor. Hetero diye ona açılamamıştım günlerce ağladım. Okulda takılmadığı kız kalmadı piçin şimdi sevgilisi var ve ne biliyor musun ERKEK. Yüzüne böyle şeylerin vardı niye söylemiyorsun ibne diye bağırasım var. Psikolojim bozuldu ağlamaya gidiyorum ben…Türkiye şartları çok zor çok 🙁

  • omg şiddetle hasretle beklenen o bölümler gelmiş 😀 ben ingilizce baktım ama bu bölümleri sabırsızlıkla bekleyenler çıldırıyordur eminim şu an