Yandaixie Street No.10 – 10. BÖLÜM

*Normalde final 10.bölüm arkadaşlar. Ama izleyicilerin gönlü olsun diye ekstra 2 bölüm daha yapılmış alternatif son olsun diye. Onları da ekleyeceğiz.*

Alternatif 1: Ok.ru

İzlemekte sorun yaşıyorsanız, link üzerinden deneyiniz; https://ok.ru/video/1253088234164

Alternatif 2: Youpload

Alternatif 3: Mega

SERi SAYFASINA GERİ DÖN BÖLÜMÜ İNDİR

15 comments

  • İlk bölümler ne kadar sıkıcı geldiyse son bölümler de bir o kadar akıcı ve merak uyandırıcı oldu benim için. Farklı bir konu. Beraber olduktan sonra ilk kez bu kadar kararsız kalan seme gördüm. Onunda hisslerini anlamaya çalıştım. Her ikisinin kendince haklı nedenleri var, bu yüzden hiçbirine kızamıyorum.

  • Sonu hos bitmedi. Liang Ze’ye de hak veriyorum ben. Bu zamana dek hic arkadasi olmamis Hang Hang ona gosterdigi yakinligi sevdi ama sadece arkadas olarak kaybetmemek icin de sevgili oldu. Seviyor evet ama emin degil ya da kaybetme korkusu. Hang Hang’a uzuldum bu noktada arkadas kalmak istememekte hakli.
    Emeginize saglik guzel seriydi.

  • ya hang hangımla resmen oyun oynuyo bu çocuk sinir oldum seni böyle seven birini nerde bulcan acaba sala çocuk sinirlendim bak
    çeviri için teşekkürler 🙂

  • Nasıl bir sondu bu ya boyle bitmeseydi keske cevirmenlerin ellerine sağlık Bi an arkasından gidip sarılsın fılan dedim olmadı yaaa 😭

  • Efsanesiniz arkadaşlar. İzleyicilerin gönlü olsun diye özel bölümleri de paylaşıyorsunuz. E daha ne olsun 💓💓💓 iyi ki varsınız. İyi ki 💓💓💓💓

  • Elinize sağlık öncelikle çok teşekkür ederim çevirisi için. Ve sonu son olmadı gibi ama neyse bakalım özel bölümlerde neler olacak. İnşallah yazar güzel bir şeyler yazmıştır.

  • HanG hang favorim 😢 son bölüm güzeldi tek söyleyeceğim bu sanırım . Duygu yoğundu . Tek anlamadığım yenge ve abi oldu. Ve sonunda söylenen o kelimeler
    Özel bölümleri bekleyeceğim umarım biraz olsun umut olur onlar için

  • her hikayenin sonu iyi bitecek diye bir şey yok ama izlediğim son zamanlarda kötü bitiyor . çeviri için teşekkür ederim

  • Yaaaaa….. İNANAMIYORUM 😭😭😭 Mutluluktan ağlamak istiyorum. Daha yeni 9. Bölüme “keşke haftasonuna kadar final bölümü de eklense de haftasonu odama kapanıp izlesem” diye yazmıştım. Bu kadar mı olur? 💓😊 Çok çok teşekkürler. Cuma akşam odama kapanıp izlemeye başlarım 🤗 bu arada bizi fena alıştırdınız bu yeni bölüm ekleme işine 😊 tekrar tekrar teşekkürler. Emeklerinize sağlık 💓😊

  • Ben ne izledim, son bu son neydi ki anlamsızca kendimi sorguluyorum fakat çevirmenlerim elinize kolunuza sağlık

  • Olaya sadece Hang hang tarafından bakmak istemiyorum. Liang Ze’yı da düşünecek olursak bir anda herşeyin değişmesi normal değil ve tamamen farklı bir kimliği benimsemesi de kolay değil. Son ana kadar hetero olduğunu düşünüyorum evet birlikte oldular ama yengesinin de dediği gibi beynin kabul etmiş olabilir fiziksel olarak bunu kabullenebildin mi? İki taraf içinde zor bu zaten bariz belli. Hang hang tarafına da gelecek olursak ben karşı tarafa bariz bir şekilde sevgisini belli ettiğini düşünüyorum bence birinin sevgisini anlayabilmek için bize sürekli seni seviyorum demesine gerek yok yani Liang Ze’nın bunu anlayamayıp sürekli sebebini sorması çok saçma Hang Hang dan arkadaş kalmayı istemesi de çok bencilce. Hang Hangdan kopmak istememesi onu kaybetmek istememesi çok açık en başından beri bunu biliyoruz zaten ama Hang Hang’ında onu sevdiği ve bu yüzden arkadaş kalmayı istememesi çok açık ortada. İkisininde sebepleri mantıklı ama böyle bir isteği bencilce buluyorum. Hang Hang’ında sürekli yeniden denemek istemesini bencilce buluyorum Liang Ze’nın kendini yeterince belli ettiğini düşünüyorum. Ya da ben bu sevgi işlerinden anlamıyorum. Şuan pek emin olamadım. İkisininde çok üzüldüğü ve ikisininde birbirine verdiği değer açık bir şekilde oratada. Sonuna gelecek olursam ne anlatmak istediklerini çok merak ediyorum. Final olduğunu göz önünde bulundurursak çok fazla ucu açık bitti bence. İnternette araştırdığımda özel bölümleri olduğunu gördüm çevirir misiniz bilmiyorum. İnternette ingilizce altyazısı bulunmakta. Kısaca özetleyecek olursam derin detaya inilirse yorum yapılacak eleştirilecek çok nokta var